goedkoopste zorgverzekeraar?

Discussie in 'De lounge' gestart door caroline16, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wij ook dsw, geloof zo'n gezinsgebeuren
    235 betalen wij voor ons 3

2. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wij zitten ook bij de DSW. Zijn top verzekerd en gaan volgend jaar
    129,45 euro betalen.

3. ik betaald bij izz 155 manlief zit via united consumers bij vgz weet niet wat hij gaat betalen..

ik heb het duurtste pakket!!

4. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Dat scheelt dan toch 25,- euro per maand! Best veel en ik heb ook het duurste pakket incl tandarts.

5. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

als ik een tip mag geven.
    duurste pakket bij de een vergoed andere dingen als het duurste pakket bij een ander.
    Kijk wat je wil verzekeren en hoeveel en kijk dan waar het in zit.
    soms is het duurste pakket niet eens nodig.
    Vaak wordt bv onbeperkt fysio al vergoed in een goedkoper pakket.
    en heb je alleen af en toe een gaatje, waarom een tandartsverzekering, dan ben je misschien wel goedkoper uit zonder tandarts verzekering.
    En welk risico wil je wel dragen?
    En stap je over en je woon bij de grens en je gaat graag naar het buitenland naar een ziekenhuis, kijk of ze contract hebben met het ziekenhuis. Anders moet het worden aangevraagd en krijg je met geluk 100% ned tarief. Maar kan ook dat het niet vergoed wordt.

groeten, Brenda

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb ook al zitten neuzen en als je kraamzorg wil met vergoeding eigen bijdrage en vergoeding voor kolf en fysiotherapie(vind ik belangrijk) dan viel agis me nog mee en vgz is ook een eentje met veel vergoedingen en extra kraamzorg zit nog erg te twijvelen
    Vgz of Agis
    De een heeft dus vergoeding voor de kolf en de ander extra kraamzorg.

7. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb net de rekening voor de eigen bijdrage kraamzorg, had wel paar uur extra en was 200 euro.
    gr brenda

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij zitten bij Delta Lloyd en hebben de TOP aanvullende verzekering. Betalen Eur 364,- p/m en de kinderen worden gratis meeverzekerd. De aanvullende verzekering was voor 2010 de meest uitgebreide die er bestond bij alle maatschappijen. Vind ik belangrijk want ik ga niet bezuinigen op mijn/onze gezondheidszorg. Je kan nu wel kerngezond zijn maar er kan altijd iets gebeuren waardoor je wèl veelvuldig een beroep moet doen op (alternatieve) zorg. Het feit dat ik zo goed verzekerd ben heeft mij bvb. vele duizenden euro's bespaard toen wij met IVF bezig waren. :D Meiden om mij heen kregen maar drie pogingen vergoed en ik dus gewoon onbeperkt. Kortom, goedkoop is vaak duurkoop met dit soort dingen. Ben wel benieuwd trouwens hoe ze de paketten weer verder gaan uitkleden voor 2011 terwijl de premie weer omhoogschiet. :(

9. Alita

Alita Niet meer actief

waarom de gezinnen polis als ik vragen mag?
    Ik zit nu bij de cz maar gewoon met de jongere polis erbij

10. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik zit te denken aan Vgz. En dan met de meest uitgebreide tandartsverzekering. Die is voor mij nu het belangrijkste.
    Ik vind het trouwens wel lastig allemaal hoor. De een is veel overzichtelijker dan de ander, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen haha;)

Deel Deze Pagina