Klinkt een beetje raar misschien, maar ik heb maar 6 euro op zak. Ben mijn portemonnee vergeten en nu op mijn werk. Weten jullie of ik voor 6 euro een zwangerschapstest kan halen? Anders moet ik wachten tot eind van de middag en ik wacht al het hele weekend. Hoor het graag..
Ja bij het kruidvat heb je van eigen merk testen die 4,99 per 2 kosten, je moet er wel echt ff naar vragen want anders krijg je een andere van eigen merk en dat is er maar 1 en die kost iets van 7 euro! Succes meid, ben je al overtijd of is vandaag je nod? Laat je het ff weten als je getest hebt?
Hmm ze liggen dus achter de kassa begrijp ik? dat vind ik dan weer iets minder. Straks zijn er bekenden in de winkel oid.
Bij ons wel maar misschien bij jou kruidvart niet, sosm verschilt dat wel eens hoor, en anders goed opletten ja! Ik stond een keer bij de kassa, kwam mijn baas binnen, nou toen heb ik maar snel naar iets anders gevraagd dan naar een zwangerschap test
Haha ja dat bedoel ik Bij de AH verkopen ze ook testen toch? Die liggen natuurlijk wel in de winkel. Weet iemand hoe duur ze daar zijn?
die liggen toch niet in de winkel die liggen bij de sigarette en zo....en bij de super liggen ze wel in de winkel bij ons bij de shampoo....maar dat zijn toch echt wel de dure,...
das grappig he misschien moet deze dame ook wel in dezelfde winkel zijn als dat waar wij ze ook kopen! dat zullen we nooit weten,,,,,misschien komt heel het forum wel uit dezelfde plaats als waar wij vandaan komen whahahahha,,,,,,,
Ik ben bij 3 x bij een verschillende Kruitvat geweest en daar lagen ze allemaal in de winkel (bij de andere zwangerschapstesten). Succes ermee!