He meiden, helaas ik dacht dat ik zwanger was maar dikke vette pech....nu heb ik vandaag best veel bruinbloed, geen rood te bekennen, moet ik vandaag als ongi rekenen want het is net 10 dagen na vermoedelijke eisprong. Of moet ik pas rekenen als er rood bloed bij komt?
Als je helder rood bloed hebt betekent het pas dat je ongi komt. Sommige hebben vooraf weleens wat bruin bloed of wat roze, dit is allemaal gewoon een voorteken van je ongi dan (of zwangerschap) Pas bij rood helder bleod is je ongi echt begonnen en die moet ej dan pas als dag 1 rekenen!
Ik heb een keer alleen maar bruin bloed gehad, en had daarna weer een cyclus van 36 dagen, met eisprong... Het bruine bloed kwam maar 2 dagen trouwens.
Huh? kan dat nu nog dan? Ehhhh............nou ik ga er maar niet op hopen..............dus ik moet nog ff wachten met rekenen, thanks voor jullie reactie meiden.
Een innesteling is ongeveer 5 a 7 dagen na de bevruchting, dus meestal een paar dagen voor je NOD. Soms merk je hier niks van, maar soms kun je wat bruinverlies of een paar druppels bloed hebben. Ik zie dat je de laatste keren een cyclus van 26 dagen had en dat je nu op 23 dagen zit, dat lijkt me wel wat aan de korte kant.
Hai, Ik heb ook altijd een paar dagen (3 tot 5 dagen) voor de echte ongi bruin bloed. Dat is soms best wel veel zodat ik dan ook al maandverband gebruik. Vervolgens breekt de ongi met echt rood bloed wel door en dat tel ik dan als dag 1. Veel liefs Nataly
Ik had het ook een paar dagen heel erg in november. Mijn testen waren toen positief. Ik snapte er niks van. Ik ben toen bij de verloskundige geweest en daar kwamen ze erachter dat het een zwangerschap WAS. Vandaag bruin bloed. . Ik was er gewoon te snel bij met de testen, maar HCG zat nog in mijn lichaam. Helaas voor mij. Ik hoop dat het bij jou beter uitpakt. Succes verder, wij blijven na die tijd nog steeds proberen, maar helaas elke maand weer negatieve testen. Zijn nu 9 maanden bezig.
Mijn ongi is 9 van de 10 keer alleen bruin bloed! Vorige maand had ik 4 dagen bruin bloedverlies (dat begon op dag 23, normaal op dag 28 ) en daarna wel rood, maar ik voel m'n eisprong en als ik terugreken, was dus dat bruine bloedverlies wel degelijk de start van m'n nieuwe cyclus.... Ow en klopt m'n banner dus ook niet meer