Waar kan je enigsinds voor een betaalbare prijs een 3d echo laten maken? Wonen in Apeldoorn maar willen best een stukje rijden combineren we dan met een dagje weg Hier in de omgeving is het goedkoopste 95 euro maar wat een geld zeg !
In Utrecht bij het echobureau kost t 85 Toevallig gisteren geweest, heerlijk om ons babymeisje te bewonderen! Bij onze zoon zijn we daar ook geweest.
Vaak is duurder toch wel kwaliteit hoor, natuurlijk niet altijd.. Ik ben 85 euro kwijt geweest bij Medisch Centrum Cheiron, en ik heb wat prachtplaatjes gehad.. alleen de kwaliteit van de foto's zelf was minder (met vergroten etc). Kijk nou heeft een 3d budget pakket van 80 euro. Ik ben ook 110 euro kwijt geweest bij pretecho & zo (ook incl dvd en usb etc) maar ik vond de kwaliteit daar gewoon veel mooier. Als je een beetje echobureau's prijs/kwaliteit wilt vergelijken dan kun je even kijken bij mijn echo foto's: Our Baby Boy - Imgur Staan het echobureau op in het plaatje, behalve de laatste foto's die zijn van pretecho en zo. Ook even bijvermelden dat mijn echo's ook niet altijd de makkelijkste waren.. placenta etc allemaal aan de voorwand waar meneer constant tegen aanlag, en 3 weken voor op groei met 32 weken. Ik heb ontzettend veel geluk gehad.
Hier ben ik ook geweest, en bij mij is het niet gelukt... Kreeg mijn geld mooi niet terug! Dus ik zou wel naar een bureau gaan waar je gegarandeerd je geld terug krijgt mocht het niet lukken anders ben je nog duur uit
Kindjes kunnen niet goed in beeld komen of juist teveel bewegen waardoor je geen goede foto's krijgt. Soms mag je dan ook terug komen als het niet lukt. Maar dat zou ik idd even afspreken
Kleine lag er niet goed voor (gezicht tegen placenta), en had te weinig vruchtwater voor een 3D echo. Mocht helaas niet terugkomen, ze hebben verder in 2d gekeken maar het is toch wel een domper!
als je nog niet zo ver zwanger was en je woonde dicht bij de grens kon je een gyn zoeken in belgie,wij krijgen elke keer we komen een 3d echo bovenop de gewone echo die we ook bij elke controle krijgen.ik heb er al zeven nu niet eerlijk hé
Inmiddels ben ik erachter wat de valentijn verrassing is oepsie! Aanstaande vrijdag 3d/4d echo bij Baby Visie Apeldoorn, 80 euro inclusief cd enzovoort. Normaal 100 euro maar omdat we de geslachtsbepaling daar ook hebben laten doen 80 euro