Hallo, Wij zijn op zoek naar 2 kinderstoelen met (afneembaar) tafelblad. Het is voor op vakantie, dus het zou makkelijk zijn als ze klein op te klappen zijn, of uit elkaar kunt halen. Nu kom ik o.a. op een hoge ikea stoel uit. ANTILOP Hoge kinderstoel met blad - IKEA Stapelbaar, en uit elkaar te halen. Maar tot welke leeftijd zijn deze stoelen te gebruiken? Heeft iemand elders nog tips voor bepaalde (liefst lage) kinderstoelen? Ik heb deze stoel ook nog gevonden heeft iemand hier ervaring mee? Marktplaats.nl - Camping kinderstoel - Kinderstoelen Kan ze alleen tweedehands vinden. Alvast bedankt!
Zoontje is 2,5 en zit nog prima in de stoel van de Ikea (alleen jammer dat hij zelf vindt dat hij op een gewone stoel kan zitten). Is een prima stoel hoor en erg makkelijk om mee te nemen.
Mijn dochter van 3 past er ook nog wel in maar hebben voor haar nu een meegroeistoel gekocht via marktplaats en jongste zit in de Ikea stoel.
De ikea stoel kunnen ze best lang in. Alleen als dit voor op vakantie is, ik vind em erg groot om mee te nemen. Wat wij altijd gebruiken op vakantie (en standaard in de luiertas hebben voor bv een restaurant oid) is een sack and seat