Hallo, Wij zijn op zoek naar een taphek met twee deurtjes voor op de overloop boven. Twee hekjes kan namelijk niet omdat van de trap naar boven de treden voor de middenpaal uitkomen (zie foto voor de duidelijkheid). Ik heb op internet een taphek gevonden maar die kost 200,-!! Iemand een gedkopere oplossing? Dank alvast@
Wij hebben dit ook bij onze trap. Het was wel even lastig installeren, maar wij hebben gewoon 2 losse traphekjes. Het traphekje naar de zolder toe hebben wij wat hoger staan, zodat deze aan de middenpaal bevestigd kan worden en dan tussen de onderste treden een soort van latje ( ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen).. Dat ervoor zorgt dat ze niet tussen de treden door kan vallen. Het hekje voor de trap naar beneden sluit wel gewoon aan op de vloer. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel, ik weet niet goed hoe ik het beter uit moet leggen......
Ik heb gegoogled op dubbel traphekje en ik vond o.a. deze: 2 Deuren + tussenpaneel tot 180cm Misschien kan je zoiets op marktplaats goedkoper vinden