goedkope babykamers

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rosi, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    sorry, is zelfs maar 179 (gloedje nieuw)
     
  2. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wil je echt een hele complete kamer? Wij hebben alleen een kast gekocht die als commode gaat dienen (ikea) en verder een wiegje (geleend) en een ledikantje (geleend)
    We hebben een vrolijk behang op de muren gedaan zodat het er heel vrolijk uitziet. De kast die al op de kamer staat gebruiken we gewoon als kast voor ons meisje.
    Ik vind het zonde om alles nieuw te kopen. Je gebruikt het maar zo kort. Bij ikea hebben ze zelfs al een commode voor 20,- misschien is het wel wat voor je.

    Succes met zoeken,
    Mayke
     
  3. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Bij babyplanet heb je een mooie kinderkamer, bestaande uit ledikantje, kast, commode en ophangplank voor 499 euro. Hij wordt voor dit bedrag gratis thuisbezorgd. O ja, de kamer heet Tinos geloof ik. Kijk maar even op hun site, waarschijnlijk staat ie er wel op.
     
  4. knor2007

    knor2007 Actief lid

    12 jul 2007
    130
    0
    0
    voedings ass
    groenlo
    hoi,ik heb gewoon een baby kamer van de markplaats.
    koste me 100,00 euro en was zo goed als nieuw.
    alleen een matrasje heb ik zelf nieuw gekocht.
    succes
     
  5. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hier ook van marktplaats, bedje en commode samen 70 euro, kijk maar in mijn album hoe mooi! In perfecte staat! Ben dr echt super blij mee!

    I Love Marktplaats, haha!

    Liefs Kiss
     
  6. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb mijn kamertje gekocht bij babydump het was een showmodel die afgeprijsd was van 1299 naar 499 euro (één hele lic:hte beschadeging maar van massief hout!) splinter nieuw en compleet ledikant, 2 deurs kast, commode en hang plank. Deze aanbiedingen staan altijd in de aanbiedingen hoek in de winkel. Dus daar worden alle showmodellen die uit de collectie gaan neer gezet voor spot prijzen.
     
  7. 00Marij

    00Marij Actief lid

    17 mei 2007
    407
    0
    0
    ikea! of bij prenatal (ik heb daar een bedje en een commode voor 350 euro vandaan. geen kledingkast, want die heb ik vast in de kamer zitten).

    maar vooral, ikea! ben verliefd op die winkel! :D
     

Deel Deze Pagina