We zijn op zoek naar niet al te dure babyspullen.We hebben t financieel even wat moeilijk,vandaar.Wie heeft wat liggen,dat voor niet al te veel weg mag?
ja noem is wat je kan gebruiken kan ik ook even kijken of ik wat kan missen. kun je bijv. kleertjes, rompertjes gebruiken?
Ik heb nog redelijk veel nodig,zoals matrasje voor in de wieg,kleertjes,badje,borstkolf,box,draagzak,flesjes,etc. we hebben al wel een wiegje en de commode is onderweg,kinderwagen,maxicosi en wat klein spul,maar daar houdt het wel op. We wonen trouwens in Friesland.
zit er geen kringloop in jullie omgeving voor de grote spullen is dit misschien wel handig! En op ebay staan ook vaak spullen voor een prikje kun je op bieden en vaak heb je dan veel voor een lage prijs! ik heb hier nog wel een berg kleding en rompers voor in het begin daar is die van mij al uit als je interesse hebt stuur me maar een pb dan kan het evt in een groot pakket per post!
he tip voor je bij de wibra hadden ze laatst een badje voor 9,95 in de aanbieding. ze zagen er heel leuk uit en er zat zelfs een badsteuntje in voor de allerkleinste.
Hoi stuur me ff een pbtje,ik heb hier een bad en standaard en ook een bedje en matrasje. ik kan je wat foto's mailen. De kleine is een beetje lang en past niet lang meer in haar bedje. Heb al een andere gekocht,alleen in woon in Den Haag.
Ik heb een tummitub met standaard, aankleedkussen, draagzak, speelgoedjes, flessenwarmer, magnetronsterilisator van Avent, spuugdoekjes, badcapes. Ik woon alleen ver van je vandaan..
Nouuu dat zijn toch heel wat mensen die iets voo rje hebben! Als je nu ook nog Hydrofiele luiers nodig hebt. Ik heb er hier nog 5 liggen.Heb ze alleen voor me mannetje gebruikt in der tijd nieuw gekocht nu 14 maanden geleden hihi En Ja hij ken nu gewoon een handdoekie gebruiken en jij kunt ze wellicht hard gebruiken. Laat het me maar ff weten in een pbtje
Heb je marktplaats al geprobeerd? staan veel leuke,goede en betaalbare dingen op, en waarschijnlijk nog dicht in de buurt ook.