Hoi, Ik ben peuterjuf van circa 45 peuters in de leeftijd van 2 1/2 jaar tot 4 jaar. Eind december verwachten wij ons 1e kindje en natuurlijk leeft de hele peuterklas nu met ons mee. Na de geboorte wil ik graag iets leuks trakteren. Nu ben ik op zoek naar leuke ideeen en kwam op een idee maar hiervoor heb ik badeendjes nodig. Nu ben ik op zoek naar goedkope badeendjes in de kleur geel of blauw of roze. Wie weet een leuk adres ??
Hier een een badeend fanaat haha... Wordt altijd meegesleurd door manlief als ik ze zie... Gisteren nog bij de Xenos... Action, bigbazar, kruidvat soms...
Ik heb een tijd terug bij kruitvat een trometje vol met kleine eendjes gekoct en wat bij ons dan gebeurd is at ze naar een ander winkel gaan die heet bij ons big bazaar
Ik heb ze gekocht bij de action in een setje: 1 geel eendje 1 oranje eendje 1 blauw eendje en 1 grote moeder eend waar de kleine eendjes in staan. Heel leuk, voor maar 1,20
bedankt voor jullie tips maar ik wil graag circa 50 eendjes in 1 kleur en die per stuk niet al te duur zijn. was al even aan het googlen maar kan niet echt iets vinden.
Lobbes Speelgoed - Badeendjes in Koker 12st. (1920058) --> alleen iets meer kleuren.... ongeveer 35 cent per stuk. 12 voor 4,17 euro .