baby huilt in zijn slaap

Discussion in 'Baby en dreumes' started by loncocacola, Mar 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

Jan 13, 2008
    302
    0
    0
    Al een paar keer is het voorgekomen dat mijn schatje tijdens zijn slaap huilt. (De normale slaap in de nacht, hij slaapt rond een uur of 22.30/23.00 tot de ochtend). Zijn huiltje klinkt echt zielig, echt grote snikken en het lijkt alsof hij een nare droom heeft of iets dergelijks. En dit terwijl hij gewoon door blijft slapen, snappen jullie het nog een beetje?

Ik heb hem bij mij in bed genomen, totdat hij gekalmeerd was en daarna weer terug in zijn bedje gezet. (We slapen in 1 kamer).

Wie heeft dit ook gezien of meegemaakt bij jullie kindjes?

En soms lacht hij ook in zijn slaap, ook met geluid, dat is dan wel grappig om te zien en te horen. Maar dan slaapt hij nog niet zo heel diep denk ik.

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ja on ventje heeft het ook weleens gehad... tegenwoordig merk ik het niet meer, maar er was een tijdje dat hij idd heeel zielig lag te snikken in zijn slaap....

3. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoontje is al wat ouder, maar die schreeuwt tegenwoordig in zijn slaap en soms huilt hij ook. dan loop ik er naar toe en dan slaapt hij gewoon dus... Ik denk dat ze dan dromen, zolang hij slaapt maak ik hem niet wakker, hij schreeuwt altijd maar even en dan is het weer goed, dit komt tegenwoordig zo'n 3x per nacht voor.

Dat lachen deed gjalt eerst ook toen hij jonger was, zelfs niezen deed hij in zijn slaap toen hij kleiner was... dan was het hatsjoe en dan hmmmmm er achteraan, dat klonk zo schattig altijd.

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    martijn kan enorm kreunen in zijn slaap en hij slaapt nog bij ons op de slaapkamer, ook leuk :D
    ik kan er gelukkig wel tegen maar mijn vriend niet zo, en we zitten te denken om hem binnenkort ook s'nachts op zijn eigen kamer te leggen. overdag ligt hij al op zijn eigen kamer.

5. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee praat en huilt ook wel is in dr slaap.
    soms huilt ze zo erg dat we gaan kijken en dan slaapt ze gewoon.

Share This Page