Wij hebben het kamertje gehaald in de fabrieksdump van babypark Kesteren. Toen was onze kamer (bedje, commode, grote kast, 2 wandrekjes) 600 euro, en toen we later kwamen was ie 500 euro. En voor die prijs nog zeker wel meer kamertjes! (wel zelf meenemen, of dure bezorgkosten)
Ik heb hem hier vandaan. Ze verkopen fabrieksmodellen, B-keuzen, showroommodellen, etc. www.bibsies.nl
Onze kamer komt van Babysuperstore Van Asten in Tilburg (onderdeel van superstores). Hij was 399,- voor ledikant, commode met laden en 2-deurs kast met lade eronder. Bij van Asten hebben ze ook veel kamers onder de 500,-. Ik heb er helaas (nog) geen foto van, maar het is kamer Lya beuken met wit. Liefs, Tanya
Ik heb nooit een 'complete' kamer gekocht.. Persoonlijk vond ik het zo'n onzin om daar zo veel geld in te steken... Zo kwam ik aan mijn baby kamer (die ook nu weer wordt gebruikt, lol) die we aangeschaft en creatief bij elkaar hebben gesprokkeld toen ik zwanger was van de oudste; Het ledikantje liep ik voor 7 gulden aan op een Koninginnedagmarkt (is weer in aantocht), hebben we helemaal geschilderd en opgeknapt.. Voor deze kleine heeft mijn vader er nog weer even een kwastje verf overgehaald.. De commode is een antieke lampetkast die ik al had, deze hebben we geschilderd en we hebben de marmeren originele plaat en de spiegel eraf gehaald maar wel bewaard. (voorals 't ie ooit weer een keer in de 'originele' staat gaat..) En we hebben er nieuwe deurknopjes en ladeknopjes opgezet.. En de kledingkast kreeg ik van mijn ouders... Maarja daar heb je ook hele leuke van bij de Gamma, Praxis, Ikea enz.. Dus... tja.. het ligt er net aan waar je je prioriteit legt denk ik.. Je kan de leukste kinder/babykamers krijgen voor diverse bedragen...van 7 gulden varierend tot wel 2500 euries.. Ik vond het leuk om lekker zelf en creatief aan de slag te gaan en ideëen deed en doe ik op via woonmagazines zoals 101 woonideëen, ariadne at home enz enz.. Uiteindelijk merken ze er zelf weinig van en liggen ze vaak niet zo lang in een typische babykamer, dus ik vond het belangrijk dat het toch ook enigszins neutraal was en wat ik dan voor de babykamer had ook op een gegeven moment kon blijven gebruiken voor een ander doel (kamer, slaapkamer, badkamer enz) Ik hoop dat je dr wat aan had.. Succes Groet, Hilde
Wat grappig, wij hebben die babykamer ook, alleen dan voor 500,00 Eerst was ie idd 600, toen 500 en hebben we maar meteen besloten om 'm mee te nemen. Vindt het echt een geweldige kamer!
Marktplaats. Wilde van een goed merk , en dat is gelukt. Hele set van BamBam voor 450 euro, als nieuw ...
babypark kesteren die van ons was 299,- bedje commode kast. je kon er ook een grotere kast bij kiezen voor 100,- extra. ik heb daar veel kamers gezien voor rond de 500,-. wel in de fabriekshal gaan kijken, de "normale"hals is erg prijzig. succes