Welke kinderwagen moeten we zeker NIET kopen? Voor de duidelijkheid' we gaan een kinderwagen via MP aanschaffen, zeker onder de 100 euro. Er staan er zo ontzettend veel op dat ik geen flauw idee heb welke fijn zijn. Hij moet vooral in winkels soepel rijden en draaien ( ooit een nieuwe quinny buzz 2007 gekocht en werd knettergek van het blokkerende wiel in de winkels). Hopelijk hebben jullie een paar tips om me op weg te helpen
Ik heb de maxi cosi mura 4 gekocht via mp. Had eerst in de prenatal de wagen uitgeprobeerd. Ben er heel blij mee.
Die kan je los kopen. Staan ook nog wel eens op marktplaats. Ik heb een buzz van 2007 en wiel blokkeerde ook in winkels. Het hielp al een heel stuk dat ik hem gesmeerd heb. Heb toen een all terrainwiel gekocht en nergens geen problemen meer mee. Het is dus alleen een voorwiel. Met profiel.
Wij hebben de Quinny speedi xs (ofzo) ook van mp af, gekocht als wandelwagen, maar gebruiken hem nu al 3 in 1 voor de 2e, deze bevalt ons uitstekend, geen problemen in winkels of waar dan ook met de bandjes..
Een all terrain wiel kopen via mp en je hebt nergens last meer van! Ontzettend tevreden met onze Buzz!
Maar de speedi heeft een gewoon wiel aan de voorkant. De buzz heeft/had een glad wiel. Soort buggywiel. En die blokkeerd nog wel eens bij een gladde ondergrond. Met bandje met profiel nergens last van.
Heb zelf de teutonia cosmo. Is ook goedkoop te krijgen via mp en een goed Duits merk (maar hier vrij onbekend en daarom via mp goedkoop). Vond de maxi cosi ook erg lekker rijden, maar die is wel breed!
@ Damay; die hadden wij dus ook, buzz 2007. Mocht het zo één worden is het goed om te weten dat er betere banden voor zijn, dank jullie! @ Nev; ik ga zoeken, dank je! @ Troela; die heb ik idd ook al een paar keer voorbij zien komen, lijkt me ook wel wat. thanks! Deze heb ik ook gezien, maar welk type is dit precies van maxi cosi? Ik zoek me rot, vind het niet?? En issie fijn?? Komt ie: ⥠kinderwagen wandelwagen combiwagen maxi cosi zwart maxicosi - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl
⥠Mooie Quinny Speedi SX blauw - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl En deze had ik ook gezien (speedi xs).
Dus als ik het goed begrijp blokkeert het standaard voorwielen die op de quinny SPEEDY zit niet in winkels etc. ? (en de BUZZ wel?)
De eerste link die je doorstuurt is met als de tweede een Quinny Speedi SX. Deze kinderwagens hebben inderdaad een gewoon luchtwiel aan de voorkant, net als de achterwielen welke normaal gesproken niet zou moeten blokkeren. De Quinny Buzz heeft dit met originele, gladde, voorwiel wel vaak. Deze glijdt/ blokkeert nogal eens. Dit probleem is vaak verholpen door de oplossing die al vaak is genoemd, het all terrain wiel (een luchtbandje met profiel), los te koop en eenvoudig te monteren. Al gok ik dat je er via mp ook nog rond de 25 A 30 euro voor zult betalen! Verder het overwegen waard of je ook een maxi cosi autostoeltje via mp wilt kopen, je weet nooit wat er mee gebeurt is en maxi cosi garandeerd zelf de veiligheid na 5 jaar niet meer ivm het broos worden van het piepschuim binnenwerk. Als je nog meer vragen hebt laat maar weten. Heb zelf veel ervaring met deze merken (verkoop zelf als hobby tweedehands babyartikelen, veelal kinderwagens)!
@ Lily; Wat een goed antwoord, dank je! Die zwarte dus toch ook een speedy XS! Ik wist het niet zeker . Ik kom toch vaak bij die wagen uit. Zal je tip over de maxi cosi ook meenemen! Ik speur nog even verder op deze, staan er een paar heel nette in de buurt op voor niet teveel geld.