Dag allemaal, Twijfel een beetje in welke categorie ik deze nu moet plaatsen, dus probeer het gewoon hier: Ik ben aant bedenken hoe ik straks alle kaartjes op wil gaan hangen. Veel bevestigingsplaatsen op de muur (haakjes/schroefjes) heb ik niet, een lijntje spannen vind ik eigenlijk ook zo simpel ... dus ben op zoek naar een leuke orginele en handige manier. Wie heeft ideeën? Missch met een foto? Alvast bedankt!
Wij hadden zo'n kaartenhouder op een standaard...in de vorm van een hart maar aangezien er waarschijnlijk zooooveel kaarten komen zetten wij ze op het dressoir maar neer. Hebben ook een lamp met sprietjes (vorm tak) doe ik ook nog wel is kaarten tussen. Maar is lastig inderdaad, want je hebt ook veel van die leuke houders die je op moet hangen (action heeft die)
Wij hadden wel een simpel lintje door het huis! Vond het helemaal leuk, ook veel positieve reacties op gehad. We hadden zo veel kaartjes dat het gewoon een gezellige slinger van kaarten door het huis was .
Ik had een stuk cadeau lint. Dat aan het plafond bevestigt. En dan in alle kaarten in de linker bovenhoek een gaatje met de perforator. Daar dus het lint door geregen. En dan hing het zo naar beneden. Na de kraamtijd heb ik de kaarten via datzelfde gaatje bij elkaar gebundeld. En opgeruimd.
Ik heb nog een stukje muur over boven de bank, en denk dat ik ze ga ophangen met leuk tape FRAMSTÄLLA Rol tape, set van 4 - IKEA
Bij xenos hebben ze kettinkjes met (25) knijpers eraan. Ik ga ze nu daaraan ophangen. Ik hang drie van die kettinkjes naast elkaar en daar maak ik dan de kaarten aan vast. Vorige keer stonden ze in onze boekenkasten, maar dat was enorm onhandig met poetsen en er vielen ook regelmatig kaarten vanaf als je er langs liep.
met onze dochter hadden we zo'n vaste kast in huis staan, op de deur had ik alle geboortekaartjes geplakt met een stukje plakband aan de achterkant, dat doe ik nu elk jaar met kerst op de deur in de kamer, ik zat er aan te denken om dat ook gewoon met de geboortekaartjes van deze uk te doen, Maar vind het idee met het lintje met de wasknijpertjes van de xenos ook superleuk!
Als je kindje in december wordt geboren kun je een kaarten kerstboom maken aan de muur met stukjes plakband.
Hier hadden we geboorteslingers hangen en tussen de vlaggetjes hing ik met mini wasknijpertjes de kaarten op. Vond het er erg gezellig uitzien. Gaan het deze keer weer zo doen. Je moet de slingers wel goed vastmaken want met het gewicht van de kaarten word het wel zwaar. Bij ons lag de slinger in de ochtend op de grond