Tot wanneer gebruik je de verkleiner in de maxi cosi? Koen is al best een flinke knul (inmiddels 9 pond en 55 cm) en met kleertjes en jasje aan en al heb ik het idee dat ie nog maar net past met die verkleiner. Is er een richtlijn voor tot hoe lang je de verkleiner gebruikt? Gr Otje
Ik heb naar het hoofdje gekeken van Lynn. Toen ik dacht dat dit redelijk stabiel was heb ik de verkleiner eruit gehaald.
Ik heb hem er bij Britt ook maar ffies in gehad hoor. Na een week of 3 was hij eruit .. ze zat nl niet zo lekker met die verkleiner erin
Volgens mij was dhani vier maanden dat ik hem eruit heb gehaald..hij zat er toen niet lekker meer in..
Wij hebben de verkleiner er nu ook uit gehaald. Ze zat zo opgepropt, merk dat Emme nu veel fijner in de maxicosi zit.
ik heb hem er bij 1 of 2 maanden ook uitgehaald heb wel het kussentje onder zijn billen laten zitten. anders vond ik het zo hard.
Wij hebben ook nog een voetenzak erin, dus het was erg krap. Hebben de verkleiner er ook al een paar weken geleden uitgehaald.
Ik heb m bij Iman heel lang erin gehad, maar zij was ook heel klein. Toen ik het te krap vond worden en Iman haar hoofd zel stabiel kon houden heb ik m eruit gehaald.