Baby 5 maanden kreunt en gromt de hele tijd

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Esmaralda, Mar 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Ik heb een vraagje over mijn zoontje van 5 maanden.
    De laatste paar dagen als hij in zijn box ligt, of in bed of in zijn wipper, dan kreunt en gromt hij steeds. Net alsof hij enorm zit te broeden op een poepje wat er niet uit wil.
    Normaal poept hij elke dag, maar gister heeft hij niet gepoept.
    Ik heb hem gister express bruine bonen gegeven, in de hoop dat hij kon poepen.

Ook is hij heel huilerig en piept de hele dag. Normaal merk je niet eens dat hij er is, zo rustig is hij.
    Hij drinkt voor de rest super (4x210cc) en eet ook goed.
    Hij kwijt ook echt enorm, maar kan geen bobbels ontdekken in zijn mondje.
    Overdag sliep hij normaal enorm veel, nu bijna niet meer. In totaal een uurtje, maar voor de rest niet.

Weet iemand wat ik hiermee moet doen??

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Je zou kunnen zoeken naar de symptomen van (verborgen) reflux. Het piepen en grommen, onrustig zijn als hij wordt neergelegd en onrustig slapen kunnen daar wel tekens van zijn...

Succes!

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Nou mijn oudste heeft (reflux) reflux gehad en ik herken dit niet echt van hem.
    Hij slaapt snachts ook gewoon de hele nacht door (21:00-09:00.)
    Dus als hij dan pijn had, zou hij ook niet kunnen slapen. Ik heb een beeld babyfoon en hij ligt gewoon heel rustig te slapen.

Daarnaast werd mijn oudste ook rustig als ik hem in een wippertje rechtop zette, maar mijn jongste vertoond dan ook dit gedrag.

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    extra vocht geven helpt vaak dus 10 cc water extra in zijn fles. Of ander een beetje roosvicee laxo met wat water?

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dan misschien toch (een beetje) obstipatie? Omdat je zegt dat hij zit te 'persen' maar er nog niets komt?

Share This Page