Heeft iemand hier ervaring met goedkopere cups voor een Dulce Gusto apparaat? En dan met name de cappuccino? Heb zo'n apparaat voor mijn moeder besteld maar vind de cups aan de prijzige kant. Zijn vast ook goedkopere versies van te vinden...
Ik bestel de cups meestal online bij bol.com, daar zijn wel goede acties te vinden. En soms zijn ze ook goed in de aanbieding bij de supermarkten en dan koop ik groot in. Drink zelf geen koffie maar had begrepen dat er qua smaak wel een verschil in zit van mijn bezoek die koffie drinkt..
Ze zijn er wel van huismerken. Maar deze cups gaan er stroever in en ik vind het smaak verschil erg groot. Ook ik sla groot in bij de aanbiedingen.
Ik heb alle b merken wel geprobeerd maar wij vinden toch echt de Lungo intenso het allerlekkerste. Die bestaat ik dus 1x per zoveel tijd in bulk online. Dan gaat er wel voordeel af.
Ik drink zelf graag Latte Macchiato Caramel, maar vind die van Caffè Perrucci (dat verkopen ze in ieder geval bij de Jumbo) echt lekkerder dan van Dolce Gusto. En die kosten maar €3,29 per pak van 16 cups
Wij hebben er ook 1. Ik drink alleen zoals hierboven ook latte machiatto caramel. Maar vind de perla variant van AH lekkerder dan die van dolce gusto zelf en Starbucks vind ik vies. Dus probeer het en laat je moeder proeven. Dat lijkt me het meeste simpele.