Ik heb afgelopen juli een navelpiercing laten zetten (jaja ik was zo trots dat ik afgevallen was) Maar het is nog steeds rood. Er komt geen pus uit, doet geen zeer of wat ook. Het lijkt dat de huid tussen de twee balletjes steeds minder word... Accepteert m'n lichaam hem niet? Of is dit nog het helings proces?
hmm klinkt een beetje als mij alleen k was te laat met uithalen en is dus uit gescheurd vandaag weer een nieuwe late zetten heb je een zwaar hangertje aan je piercing hangen? dat was dus bij mij de oorzaak .
Klinkt als uitgroeien... raar!! Als het ontstoken is mag je nooit de piercing eruit halen, dan kan de ontsteking ongemerkt naar binnen slaan en in je lichaam dingen veroorzaken die je niet opmerkt!
Ik heb nog steeds de zelfde piercing erin, en ik maak het nog elke schoon. Kan me niet voorstellen dat dit te zwaar is. Ik hoop niet dat hij aan het uitgroeien is, vind hem wel mooi. (Op het rode na)
Ik had het ook, maar bij mijn groeide die ook echt uit, ik was gelukkig op tijd om hem er uit te halen anders had ik misschien nog een ergere litteken aan over gehouden. >< Heeft niets met zwaarheid te maken hoor, je lichaam stoot het gewoon af, ik had hem ongeveer 8 maanden toen het begon.
Klinkt inderdaad als afstoten. Zie je al een wit lijntje? Ik zou zo snel mogelijk langs een piercer gaan en vragen of hij aan het afstoten is of ontstoken, of misschien wat anders (irritatie?). Hoe maak jeje piercing schoon en hoe vaak ? Een navel piercings genezingsperiode kan tot 12 maanden duren, dus het kan ook gewoon zijn dat hij nog een beetje open is en afentoe geirriteerd raakt.
Ooit (grijs verleden) meerdere piercings gehad en ze groeiden er bij mij ook allemaal uit. Ik merkte het omdat de huid aan boven en onderkant indroogde en weg te halen was als velletjes (hè get,, klinkt smerig zo ) Maar precies wat je zegt, de huid tussen de balletjes we steeds minder. Ik heb er nog een aardig littekentje aan over gehouden dus als je dat risico niet wil zou ik hem er uit halen!
Hmm vervelend dat je dit hebt, maar ik zou wel even naar de piercer gaan en even info vragen!! zou wel jammer zijn als ie eruit groeit.. Ik hoop dat ie mooi blijft zitten en je in de zomer lekker je slanke buikje mag showen MET piercing .
Oke, ik heb gister de piercer al een mail gestuurd, maar ik ga er toch maar heen. Dank voor de antwoorden
Dat rode ken ik niet , wel het uitgroeien. Nu een 8mm staafje en die is nog te groot! Hij groeit niet helemaal uit maar er blijft weinig huid over
Dat had ik dus ook, de huid werd ook altijd minder en die is dus gewoon uitgegroeid Nu heb ik een dom litteken daar
Hier ook er uit gegroeid en lelijk litteken. Ik zou hem er dus uithalen voordat hij er helemaal uitgroeid en je 2 flapjes heb
Dan is je lichaam het af aan het stoten, kun je echt beter eruit halen want ander scheurt het er op een gegeven moment uit en dat is echt pijnlijk en hou je er een lelijk litteken aan over.
Wat een onzin zeg! Hier ook gehad heb gewoon nog een klein velletje maar niet uigescheurd ofzo dus gewoon even aankijken!
Ik heb hem nu bijna 10 jaar. eerste 10 maanden is hij ontstoken geweest. 2 zwangerschappen doorstaan, en het velletje is in die tijd ook minder geworden. Ik zou gewoon ff langsgaan en vragen of ze willen kijken. Ik zou hem er niet zomaar uithalen zonder zeker te weten dat hij eruit groeit. Weet bij een vriendin van mij dat hij er 2 maal uitgegroeid is en ziet er nu heel raar uit.. Dus zou t ff afwachten.
een helings proces duurt niet al vanaf juli denk jou lichaam hem aan het afstoten is en je hem beter eruit kan halen ik heb de mijne dikke 12 jaar en heb nooit een ontsteking gehad eraan maar er is me wel gezegt dat niet alle lichamen er tegen kunnen en ze het kunnen gaan afstoten
Ja dat kleine velletje had ik ook. Nu na 5 jaar lijkt het alsof er nog steeds 2 gaten zitten en dat velletje hangt helemaal slap. Echt ontzettend lelijk litteken....
Nou... Vanmorgen met afdrogen hoorde ik iets vallen... Ik ben hem al kwijt Nu hoop ik dat het geen lelijk litteken word, en misschien probeer ik hem opnieuw te zetten. Ga nu eerst ff balen