Navelpiercing vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Smnee, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb afgelopen juli een navelpiercing laten zetten (jaja ik was zo trots dat ik afgevallen was;))
    Maar het is nog steeds rood. Er komt geen pus uit, doet geen zeer of wat ook.
    Het lijkt dat de huid tussen de twee balletjes steeds minder word...
    Accepteert m'n lichaam hem niet? Of is dit nog het helings proces?

2. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    hmm klinkt een beetje als mij alleen k was te laat met uithalen en is dus uit gescheurd vandaag weer een nieuwe late zetten heb je een zwaar hangertje aan je piercing hangen? dat was dus bij mij de oorzaak .

3. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Klinkt als uitgroeien... raar!! Als het ontstoken is mag je nooit de piercing eruit halen, dan kan de ontsteking ongemerkt naar binnen slaan en in je lichaam dingen veroorzaken die je niet opmerkt!

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb nog steeds de zelfde piercing erin, en ik maak het nog elke schoon.
    Kan me niet voorstellen dat dit te zwaar is.
    Ik hoop niet dat hij aan het uitgroeien is, vind hem wel mooi. (Op het rode na;))

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    hmm dan is het idd raar..:|
    zeker als die zou uitschuren..:|

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik had het ook, maar bij mijn groeide die ook echt uit, ik was gelukkig op tijd om hem er uit te halen anders had ik misschien nog een ergere litteken aan over gehouden. ><
    Heeft niets met zwaarheid te maken hoor, je lichaam stoot het gewoon af, ik had hem ongeveer 8 maanden toen het begon.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Klinkt inderdaad als afstoten.
    Zie je al een wit lijntje?
    Ik zou zo snel mogelijk langs een piercer gaan en vragen of hij aan het afstoten is of ontstoken, of misschien wat anders (irritatie?).
    Hoe maak jeje piercing schoon en hoe vaak ?
    Een navel piercings genezingsperiode kan tot 12 maanden duren, dus het kan ook gewoon zijn dat hij nog een beetje open is en afentoe geirriteerd raakt.

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Ooit (grijs verleden) meerdere piercings gehad en ze groeiden er bij mij ook allemaal uit. Ik merkte het omdat de huid aan boven en onderkant indroogde en weg te halen was als velletjes (hè get,, klinkt smerig zo :))
    Maar precies wat je zegt, de huid tussen de balletjes we steeds minder. Ik heb er nog een aardig littekentje aan over gehouden dus als je dat risico niet wil zou ik hem er uit halen!

9. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Hmm vervelend dat je dit hebt, maar ik zou wel even naar de piercer gaan en even info vragen!! zou wel jammer zijn als ie eruit groeit.. Ik hoop dat ie mooi blijft zitten en je in de zomer lekker je slanke buikje mag showen MET piercing :).

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Oke, ik heb gister de piercer al een mail gestuurd, maar ik ga er toch maar heen. Dank voor de antwoorden :)

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat rode ken ik niet , wel het uitgroeien. Nu een 8mm staafje en die is nog te groot! Hij groeit niet helemaal uit maar er blijft weinig huid over

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Misschien koop ik maar een kleinere ook :)

13. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Dat had ik dus ook, de huid werd ook altijd minder en die is dus gewoon uitgegroeid :( Nu heb ik een dom litteken daar

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier ook er uit gegroeid en lelijk litteken. Ik zou hem er dus uithalen voordat hij er helemaal uitgroeid en je 2 flapjes heb

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dan is je lichaam het af aan het stoten, kun je echt beter eruit halen want ander scheurt het er op een gegeven moment uit en dat is echt pijnlijk en hou je er een lelijk litteken aan over.

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wat een onzin zeg! Hier ook gehad heb gewoon nog een klein velletje maar niet uigescheurd ofzo dus gewoon even aankijken!

17. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ik heb hem nu bijna 10 jaar.
    eerste 10 maanden is hij ontstoken geweest.
    2 zwangerschappen doorstaan, en het velletje is in die tijd ook minder geworden.
    Ik zou gewoon ff langsgaan en vragen of ze willen kijken.
    Ik zou hem er niet zomaar uithalen zonder zeker te weten dat hij eruit groeit.

Weet bij een vriendin van mij dat hij er 2 maal uitgegroeid is en ziet er nu heel raar uit.. Dus zou t ff afwachten.

18. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

een helings proces duurt niet al vanaf juli
    denk jou lichaam hem aan het afstoten is
    en je hem beter eruit kan halen
    ik heb de mijne dikke 12 jaar en heb nooit een ontsteking gehad eraan
    maar er is me wel gezegt dat niet alle lichamen er tegen kunnen en ze het kunnen gaan afstoten

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja dat kleine velletje had ik ook. Nu na 5 jaar lijkt het alsof er nog steeds 2 gaten zitten en dat velletje hangt helemaal slap. Echt ontzettend lelijk litteken....

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou... Vanmorgen met afdrogen hoorde ik iets vallen... Ik ben hem al kwijt :(
    Nu hoop ik dat het geen lelijk litteken word, en misschien probeer ik hem opnieuw te zetten. Ga nu eerst ff balen ;)

Deel Deze Pagina