goedkope complete babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door muppet83, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    wij hebben voor ons zoontje een kamertje gekocht bij babypark kesteren maar dan in dat 'goedkope' gebouwtje was 399 voor ledikantje kast en commode.. (we waren 2weken terug er weer en zag dat dat gebouw nu leegstaat maar als je daarheen gaat en het vraagt hebben ze het nu ergens anders staan)(zie nu dat het kamertje 444 kost :( is dus in 1,5 jaar tijd 50euro duurder geworden..)
    Meer dan 200 modellen op voorraad bij Babypark ook de Babykamer Capri Wit Hoogglans | Babypark

voor onze 2e hebben we bedje en kast bij ikea gehaald.. we hadden geen commode nodig en het kamertje is nogal klein dus vonden wij dit wel ideaal..

2. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    ik heb deze: Ledikant - Commode - Hanglegkast Denver | Basic Babykamers | Baby-Dump

en bij deze link zijn zijn er wel meer onder de 700 euro.
    Basic Babykamers | Babykamers | Baby-Dump

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik heb een Hemnes ladekast van Ikea. Daarop - de kast staat precies in een nisje - zelf een blad gemaakt en daar ligt het aankleedkussen op.

Verder een wit simpel bedje, ook bij Ikea vandaan, was geloof ik 60 euro.

Toen nog naar de plaatselijke kringloopwinkel geweest voor een 'oude omastoel'. Mijn man heeft deze opnieuw geverfd en ik heb de kussens opnieuw bekleed.

Voor in totaal 200 euro waren we klaar!!

Beetje creatief zijn loont dus echt :D

We hebben wel een klein kamertje, dus een kledingkast past er nu niet in. Maar mijn dochter is nu 15 maanden en nu begint eigenlijk de ladenkast pas te klein te worden...

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Wij hebben een bijpassende combi van ledikant, commode en kledingkast bij Ikea gekocht. 200 euro in totaal, en hartstikke mooi, lief en stevig spul!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier een babykamer bij BabyPlanet gekocht. Commode, grote kast, ledikantje en plank voor €600,- In deels gebroken wit en deels houtkleur. Wij vonden dit kamertje een stuk degelijker dan de meeste dure kamertjes. En we hadden geen €1500,- over voor een kamertje wat je maar zo eventjes gebruikt.

Bij Gardo en Baby Dump hebben ze ook kamertjes die onder de €1000,- zitten.

6. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Hi ladies,

Wat een reacties zeg, helemaal super!!! Sliedrecht en Ikea staan hoog op het lijstje. De babykamer is bij ons erg groot, dus er moeten wel redelijk grote meubels in komen anders ziet het er ook niet uit :)

7. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Wij hebben ons kamertje gewoon via marktplaats gekocht. Super stevig en maar een jaartje gebruikt.

We willen deze ook verkopen, ivm peuterkamer.

8. misa

misa Niet meer actief

Wat dacht je van marktplaats? Wij hebben nu 2x een babykamer gekocht voor 300 euro: goede kwaliteit!
    natuurlijk wel wat gebruikerssporen, maar ja, dan hoef ik ook niet meer te huilen om het eerste krasje...! ;)

9. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    m'n man wil helaas geen tweedehands..... mannen!

10. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Bij ons was ik degene die geen tweedehands wilde, maar ik denk dat wij met nieuwe spulletjes nog goedkoper uit zijn dan met tweedehands!

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
  12. Es1964

Es1964 Nieuw lid

23 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand ervaring met Jouw bron voor acties, kortingen en kortingscodes! Toen ik op Google zocht op goedkope babykamers met korting kwam ik op deze site terecht. Ze hebben een categorie voor kinderen en baby's waar je aanbiedingen en kortingscodes voor o.a. babykamers kan vinden. Ik wil niet te duur, maar (mijn man;)) ook niet tweedehands. Op de site staan leuke aanbiedingen, maar ik weet niet zo goed hoe het werkt??? Iemand een idee?

13. Kylie

Kylie Lid

28 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg Ikea! Hebben wij ook alles weg! Heel betaalbaar en we krijgen alleen maar complimenten!

14. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Als je écht goedkoop wilt, Ikea! Prima spullen en echt niet duur. Je hebt goedkope kinderkamers van babywinkels maar die vind ik vaak nog steeds duur. 500euro voor iets waar je helemaal niet lang mee doet vind ik veel geld.
    Wij hebben net een bedje van marktplaats gehaald voor 70e.. zit nog geen krasje op, echt prachtig.. en past qua kleur perfect bij de ladenkast van Ikea. Prima kamertje.. :D

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn zus heeft dit babykamertje, maar dan van Gardo, zelfde prijs en die bevalt ook goed: Babykamer Nick | Baby & Tiener - Babykamers vanaf 199,99

Zelf heb ik een kamertje van Babypark, de Shakery wit, die was wel duurder, maar mooi stevig en de kast is zo neutraal dat het niet echt 'babykamer'-achtig is, die staat nu beneden in onze woonkamer. Was namelijk een wat kleiner model om dat ons vorige huis alleen een kleine babykamer met een schuin dak had. Nu hebben we er een grotere voor gekocht en deze gebruiken we voor het speelgoed.

16. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ons kamertje komt van Marktplaats. Helemaal nieuw, gemaakt door een meubelmaker (super degelijke kwaliteit) en kostte ons maar 300 euro.

17. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Wij gaan straks ook voor de ikea..
    Vind het zo zonde om zo'n duur kamertje te kopen, vrienden van ons een vind ik duur kamertje van 1500 euro wel met matras en alles dr bij. Hij stond 2 dagen in elkaar is de stofzuiger er tegen aangevallen hele put in de kast (wel aan de zijkant maar toch)
    Aangezien wij ook wel zo handig zijn;) gaan wij lekker voor ikea en misschien ook wel van marktplaats

18. Traveller

Traveller Lid

18 aug 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de babykamer-uitzet bij Gardo gekocht voor €500. Prima kwaliteit en ziet er mooi uit. Gardo heeft ook enkele dure series, maar de meeste zijn minder dan €1000.

Succes!

19. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Ja ik zeg ook Ikea,
    we hebben van een grootte breede ladekast het kleerkastje en commode gemaakt, vind het namelijk persoonlijk groote onzin om kleertjes van babytjes te gaan ophangen.
    vouw ze gewoon lekker op in de ladekast en klaar.
    je hebt bij ikea ook genoeg keuze in grootes en aantal laden.

het bedje is ook van ikea, daar heb je bedjes vanaf 60 euro.
    dan heb je nog geen 400 voor het kamertje betaald.
    en de ladekast gaat ook veeel langer mee als zo een commode.

20. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hier een babykamer die weinig gekost heeft. Maar wij houden niet van de standaard babykamertjes.

ledikant (van familie neefjes hebben er ook in gelegen)
    wieg (van vrienden hadden al 3 kindjes in geslapen ) hebben we wel zelf opnieuw bekleed
    commode (van de kringloop 50 e) zelf opgeknapt
    Kledingkast (pas gekocht toen hij 2 werd) van marktplaats 25 e

Dus ik denk met opknappen mee nog geen 100 e

Hadden we mooi geld over voor de dure fietskar die we graag wilden hebben ;)

Deel Deze Pagina