Warme douche voor Difrax

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Omelet, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ik ben van goede service -> goede kritieken. Lees hier nog al eens wat negatiefs over de klantenservice van Difrax dus ik denk ik plaats ook mijn verhaal.

Heb twee flessen van Difrax en van een van de twee is het platte ventiel onder de fles stuk: lekkage tot gevolg. Ik heb vorige week de klantenservice gemaild of ik zo'n ventiel soms ergens los kon kopen (ipv nieuwe fles).
    Vandaag kreeg ik een envelop met twee nieuwe ventielen in de bus. Helemaal super dus! Dat vind ik service :)

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Super inderdaad! :)

En mocht je het nog niet weten, je kunt ze inderdaad los kopen (wel handig om te weten, je moet ze nl ook af en toe vervangen): oa bij de Prénatal.

3. misa

misa Niet meer actief

Ik heb ook niets te klagen over difrax! Ik heb al twee flessen die kapot gevallen zijn en al 2 nieuwe gekregen. Ook heb ik flessen gehad die binnen een week of 4 helemaal aan het slijten waren (belettering was niet meer leesbaar). Ook weer nieuwe gekregen! Zelfs een keer een knuffeltje erbij gekregen. Zo netjes!

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb toevallig net gister een klacht ingediend bij Difrax over een kapotte antilek beker (na een week liet het antilek ding al los en blijft sindsdien niet meer zitten). Ben benieuwd hoe ze dit oppakken!

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    top zeg!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ik kreeg er ook de tip bij dat ze dus wel los te koop zijn, had het verder helemaal niet uitgezocht. Fijn dat er meer meiden zijn met positieve ervaringen :)

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nou hier iedere x kapotte flessen na hele korte tijd en heb zeker wel 10 x gemaild maar nooit iets van gehoord! Voor mij dus slechte ervaringen. (helaas dronk zoonlief toen alleen maar uit de s flessen)

8. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik gebruik ook al ruim 9 maanden difrax flessen en er is nog nooit iets kapot gegaan bij mij.

9. misa

misa Niet meer actief

Vind ik echt heel vreemd...! Gezien mijn eigen ervaring.

10. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier alleen maar lof voor Difrax hoor! Volgens mij hebben wij nu 2 of 3 keer een probleem met een fles gehad maar ze sturen braaf elke keer een nieuwe. Schoonmoeder ook de tip gegeven om ze gewoon te mailen toen de hals het begaf, zelfde verhaal. Prima service!

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier ook na een lekke fles netjes binnen 4 dagen een nieuwe met een knuffeltje erbij. Kreeg zelfs een witte fles en die zijn hier altijd uitverkocht :)

12. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Hier ook goede eravringen. Heb bij de flessen van mijn dochter nog nooit iets stuk gehad of hoeven vervangen (behalve de speen uiteraard) en nu de hals stuk van fles zoon. Na het sturen van een foto krijg ik een nieuwe.

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier toch een minder goede ervaring. De bijtring met kralen is hier al snel kapot gegaan. Ik heb een klacht ingestuurd met fotos en er nooit meer wat op gehoord.
    Terwijl het toch wel een ernstig gebrek was vind ik, levensgevaarlijk!!!

14. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier ook goede ervaringen met difrax. Mijn flessen lekten en had echt geen zin om weer veel geld aan nieuwe uit te geven. Dus mail gestuurd. Daarop de reactie dat ik drie nieuwe flessen thuisgestuurd kreeg. Dit zijn ook nog eens de duurdere ultra s flessen. En inderdaad ook een leuk knuffeltje voor de kleine meid erbij.

15. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb nog steeds geen reactie van Difrax....vraag me af of het een koude of warme douche wordt.

Deel Deze Pagina