GRR ff stoom afblazen

Discussion in 'De lounge' started by mamav2boefies, Nov 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Ons kindje ligt op dit moment in het ziekenhuis
    Eerst is er een slaapzak bij hun tussen de was geraakt en vervolgens 2 mouwen van een andere slaapzak
    Ook ben ik kleertjes kwijt en als klap op de vuurpijl kunnen ze vandaag de speen van ons kleine niet vinden
    Die is nu dus ook kwijt
    Wat zouden jullie doen?
    Ik vind dit een slechte zaak!

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wow dat er gewassen word bij jullie!

Ik moest alles zelf wassen toen S in het ZH lag.. Dus hier geen probleem met kwijt geraakte spullen.

Maar zou eens kijken of hun er aansprakelijk voor zijn ( vaak niet ) Maar als dat wel is kun je daar op terug vallen.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

de assistenten aanspreken, ik liet niks wassen in het ziekenhuis. nam dagelijks de was mee naar huis
    en klacht indienen

4. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Nee ik bedoel als ons kindje gespuugd heeft halen ze het beddengoed af
    Dit is van het ziekenhuis en waarschijnlijk zijn de slaapzak en mouwen hier tussen beland en deze kunnen ze dus nu niet terug vinden :x
    Nu is dus de speen ook weg
    Ze heeft nu net een nieuwe gekregen
    Wel van een ander merk en ook geen speenkoort eraan

Ik was de kleertjes ed allemaal zelf uit

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Vind het slordig en zou ze er op aanspreken!

6. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Als zij het kwijt maken dan moeten zij het oplossen! En er duidelijk bij zeggen dat ze het de volgende x in een plastic zak doen dat jij het dan zelf mee naar huis neemt om te wassen.

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Even melden bij het unithoofd. Valt onder de aansprakelijkheid van het zkh. En anders komt de afdeling je zelf wel tegemoet. Tenminste zo gaat het hier. Balen in elk geval zeg.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

weetje de was gaat naar de lely/ lips iets dergelijks.

die zien dat het niet van het ziekenhuis is en gooien het in een grote bak. laat het ziekenhuis naar de wasserij bellen of het daar ligt.

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Er worden ook wel eens spullen gejat in het ziekenhuis helaas..

Vriendin van me heeft juli 2011 een dochter gekregen, die nog een dikke week in het ziekenhuis heeft gelegen. Zij is ook allemaal kleertjes kwijt, waaronder een setje die ze van mij had geleend (wat een kraamcadeautje van mijn zus voor onze dochter was). Dat is dus gewoon gejat op de kinderafdeling..

Share This Page