Geboorte kaartje/shirtje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door B en N, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij willen het liefste zo een klein mini tshirtje als geboorte kaartje.
    Vorig jaar op de huishoud/negenmaanden beurs heb ik deze voor het eerst gezien en had meteen zo iets van ja, als we een kleine krijgen dan wordt dat het kaartje.

Maar nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze shirtjes?

Het liefst willen we wel een eigen ontwerp, met iets van een (zwart/wit) foto op de voorkant en daarbij de naam en dan een lief gedichtje. En dan een kaartje/label eraan met alle informatie over de kleine (gewicht, lengte, adres, telnmr etc.).

De prijs die we eigenlijk overal tegenkomen is rond de €3,50 per stuk.

Wie heeft een tip voor ons waar we dit kunnen bestellen en de druk ook daaadwerkelijk mooi is met een eigen foto. En ja het liefste voor een wat lagere prijs, maar ben bang dat we wel aan die €3.50 vast zitten.

Ik ben benieuwd naar tips.

Eventueel tips over ander orginele kaartjes, zoals het shirtje, zijn ook welkom. We hebben nog even de tijd dus als we nog iets heel anders leuks tegen komen kunnen we nog van gedachten wisselen.

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb ze wel is gezien die shirtjes, vond ze wel erg leuk.
    maar hoe het zit met een foto er op van de beeb dat weet ik niet.
    staan die shirtjes niet op geboortekaartjes.nl?
    heb er niet opgelet toen wij ons kaartje gingen uitzoeken en bestellen bij de drukker.

ff gegoogled:

http://www.trouwkaarten.nu/geboortekaar ... i-t-shirt/

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Op geboortekaartjes.nl ik wel echt hele mooie, lieve en leuke kaartjes gezien maar niet de shirtjes.

Op de andere website die je doorgaf staan ze inderdaad wel, ik ben benieuwd of ze een proefshirtje kunnen sturen met foto. Ik zal eens contact met ze op nemen.

Het liefste stuur ik naar iedereen 4 kaartjes hoef ik tenminste niet te kiezen ;).

4. marjan77

marjan77 Bekend lid

kennissen van ons hebben het shirtje via www.buskaartje.nl
    zij hebben geen foto op de voorkant maar een kroontje.
    Erg mooi geworden!

Deel Deze Pagina