Ik ben er al heeeel lang niet geweest en of het echt goedkoper is ... weet ik niet. HEt zijn vaak duurdere merken ... en die koop ik normaal niet dus dan alleen als het helemaal voor mijn gezette lijf is gesneden
Mijn man heeft daar een winkel. Ik kom er vaak, maar we kopen er nooit haha. Vind de prijzen nog best hoog. In de normale winkels gaat alles voor minder weg.
Een aantal keer geweest, vind het aanbod nogal tegenvallen en ook niet echt goedkoop... Het is wel leuk om er een keer door heen te lopen.
Ik kwam daar regelmatig maar nooit weer!! Je hebt duurdere merken voor goedkoper, maar op een of andere manier is er iets mis met de producten die ze verkopen. Tot nu toe heb ik alleen maar spijt gehad van mijn aankopen daar. Zo hebben we laatst een jas gekocht voor mijn zoontje zogenaamd van een duur merk, thuis aangekomen en d ejas goed te hebben bekeken zagen we duidelijk dat de kwaliteit minder is dan de Wibra of zeeman. Echt zo slecht gemaakt, de rits, het stof, vorm etc. Het was ook onze eigen schuld hoor, we deden in de winkel er een beetje haastig over, niet goed bekekn dus. Maar wat ik wel 100 % zeker weet is dat niet alle producten daar in orde zijn, nep of fabrieksfouten. Mijn dochtertje heeft een lief jas gepast, nou daaraan zag je ook duidelijk dat het model totaal niet klopte. Worden alle fabrieksfouten daar gedropt ofzo??
Wat ik trouwens wel heel leuk aan de Bataviastad vind zijn de woon- en servieswinkeltjes. Leuke snuffeltjes voor je huis in landelijke stijl en voor veel goedkoper dan bijvoorbeeld de Intratuin.
Wij gaan er altijd heen voor onze spijkerbroeken. Levis en indian rose. Zijn wel goedkoper dan in gewone winkel. Voor de rest slaag ik er vaak niet.
Toen het net open was, had ik wel het idee dat het goedkoper was. Nu onder tussen al zeker 5 jaar niet meer geweest. Dus durf ik niet te zeggen.
Woon er ongeveer naast.. maar interessant genoeg om een stuk voor te rijden?? nee ik vind van niet.. maar ben ook niet zo van de merken, dus vind alles behoorlijk aan de prijs. Schoenen voor de puber jongens, de outlet van Jeans Centre en een winkeltje met geurtjes wil ik nog wel eens doen.. maar verder voor mij echt de moeite niet waard.
Volgens mij zijn ze niet echt goedkoper. Maar je moet wel goed opletten. Zijn er onlangs geweest (manlief wilde perse), heeft er twee broeken gekocht (en lang niet goedkoop), die beiden na 1 x dragen echt stuk waren!
Ik vond het zonde van mijn tijd om daar heen te gaan, zeker niet goedkoper. Ik vond het sowieso niks aan daar
Ik ben er in het voorjaar geweest en toen toch wel met een hele tas kleren thuis gekomen. Zo had Gaastra 50% korting op alles! Idem met lief. Dat kom ik hier toch echt niet tegen, als er al korting is op gaastra dan zijn dat een aantal artikelen die voor de helft van de prijs weg mogen. Dit was echt de moeite waard, ook goede kwaliteit. Maar je moet het net treffen, anders is het inderdaad niet goedkoper. Heb daar ook gekeken naar birkenstock's nou die waren (met korting) toch nog duurder dan hier in de buurt. Gewoon lekker sneupen als je in de buurt bent maar ik zou er niet een eind voor reiden.