Hoi! 3 november ga ik naar een Halloweenfeest met als thema Tarantino. Nou kan ik zelf heel slecht tegen films waar veel geweld in zit, dus ik heb van de goede man alleen Pulp Fiction maar gezien, dus qua verkleedmogelijkheden weet ik het niet zo goed. Ik vind het een soort van hypocriet om me te verkleden als een personage uit een film die ik niet gezien heb... Iemand misschien nog een originele invalshoek/grappig idee??
Ja, die tweede zou idd met pruik moeten, want ben blond, haha. Wat dat betreft zou die eerste handiger zijn, maar ik ben een beetje bang dat er al tig meiden dat personage kiezen (als ze niet helemaal in het geel komen, hahaha) en ik heb Kill Bill dus nooit gezien (suf inderdaad, maar ik droom altijd heel naar na films met geweld...)
Hmmm... nachtponnetje aan met pantoffeltjes neppistool mee. Ik zie mogelijkheden Zat zelf ook al een heel andere richting op te denken: cheap wit katoenen jurkje kopen en daar op de een of andere manier dvd-hoezen/filmposters van Tarantino op afdrukken/transferen. Maar echt concreet is het nog niet
of als uma thurman die gaat trouwen (kill bill). Heb je meteen een reden om je trouwjurk nog een keer aan te doen, mits je die hebt natuurlijk Wel een schotwond op je voorhoofd maken
Of effe Google Natural Born Killers, of Hell Ride met allemaal motorrijders, tevens allebei hele goedefilms van Tarantino, die man maakt alleen maar goede films vind ik!
Bedankt voor de ideeën so far! Ik zag dat er in de film Death Proof een cheerleader zit. Dat kan natuurlijk ook. En het idee om juist als een van de lijken/bebloede figuranten te gaan is natuurlijk wel lekker halloween-achtig! Ik ga me er nog iets meer in verdiepen, hihi. Een trouwjurk heb ik helaas niet, dat was anders wel cool geweest! (ik vind het niet helaas dat ik niet getrouwd ben hoor, niks voor mij , maar zo'n jurk was nu wel cool geweest!)