Ik wil gaan sporten (ja, ja het begin van het nieuwejaar hihi) Ik heb thuis een crosstrainer staan en wil dit weer oppakken. Maar ik vraag we af, wat doen jullie voor lichaamsbeweging THUIS? Ik kan er namelijk nog wel iets bij hebben voor de afwisseling! Jullie tips?
Wij hadden tot voor kort ook een crosstrainer. Daarnaast een fitnessbal, oud turnmatje en een optrekstang in de nok van de zolder hangen. Met weinig dingen kun je heel veel doen hoor. Een fitnessbal is zo'n goede uitvindingen. Daar kun je heel je lichaam mee trainen.
Ik heb sinds kort ook een crosstrainer op zolder staan. Sinds vorige week ben ik al 3 keer geweest. Ik zet dan wat muziek op of kijk een uitzending gemist van GTST ofzo. Dus ongeveer 20 minuten crosstrainer en dan nog een aantal minuten buikspieroefeningen erachteraan. Hopelijk ga ik hierdoor strakker worden. Ik wil het minimaal 3x per week zo'n half uur gaan doen.
Touwtje springen was als onderdeel van kickboks training en nu doe ik het gewoon thuis voor de gun en voor conditie.
Als jullie buikspieroefeningen doen "doen jullie dan maar wat" of hebben jullie echt een dvd of iets erbij? En die fitness bal, waar haal je daar de oefeningen vandaan dan?
Ik heb een step gekocht die ze ook bij de sportschool gebruiken en heb een aantal bodystep programma's gedownload die ik afwissel. Als de kindjes op bed liggen ga ik een uurtje springen
Ik ken een heleboel verschillende buikspieroefeningen, dus doe gewoon waar ik dan zin in heb. Als het maar afwisslend is.
hier 2x per week een half uur op de crosstrainer, en 1x een uur. (sinds een maand ongeveer) Daarnaast heeft mijn vriend een soort van boksbal in de schuur hangen waar ik wel eens gebruik van maak als ik mijn agressie kwijt moet af en toe doe ik buikspieroefeningen
Buikspieroefeningen ken ik heel veel, ik wissel rechte/ schuine/ diepe buikspieren af. Oefeningen voor de fitnessbal kun je op internet genoeg vinden.