In oud beijerland zit een leuke speeltuin met kinderboerderij ernaast, is daat niet heel erg druk (google op speelvlucht speeltuin) is gratis. In mijnsheerenland zit Binnenmaas: groot recreatiegebied met speeltuin, kinderboerderij, zwemgelegenheid, is niet zo duur. Plaswijckpark: kost wel entree maar niet zo heel veel (9,50 p.p) zit ook in Rotterdam.
dit is miss ook wel leuk voor een mooi weer dag kost 0,50 cent voor de kindjes dus de prijs is gunstig! Natuurspeeltuin de speeldernis suc6 in iedergeval!
Ik ga altijd met de kids naar de speeltuin hier ! Zal je vast in Rotterdam ook hebben wij wonen op 15 min van Rotterdam Heb een seizoensabonnement (27 euro voor een gezin als ik me niet vergis ) en als het mooi weer is staat het water aan en is de oudste heel de middag zoet de jongste (4,5 maand) leg ik op een kleed in de schaduw of af en toe op de schommel zo'n cirkelvormige dan he
Trouwens in Sliedrecht heb je de woeste weide (gratis) ook speeltuin zandbak en water en ook gelijk kinderboerderij ook heel leuk bij mooi weer !
in rotterdam heb je best wel veel speeltuinen Wij volwassen denken vaak veel te moeilijk Buiten een keer een water ballonen gevecht houden vinden kids al leuk en daarna picknicken op het grasveld en savonds lekker met zijn allen film kijken met popcorn eten. Of in de buurspeeltuin lekker met water spelen emmers water mee nemen Of 2 cola flessen vullen met water en ieder 1 fles nemen en die om schoppen degene met het meeste water wint ( kan natuurlijk met meer personen )
De bibliotheek is leuk om te doen met kindjes. En wat dacht je van een tuincentrum. Diertjes kijken en daar is vaak een ballenbad cq speeltuintje binnen. Gegarandeerd pret en lekker droog.
ik ken wel een paar leuke speeltuinene en kost niet veel of is gratis.. de kievit... zit in berkel en rodenrijs is 4,20 pp zalm buitenpret... in zoetermeer fort drakenstein.. zit in schiedam ook een grote speeltuin en gratis in de bomenwijk in delft zit een leuke grote speeltuin die is gratis bij de raamstraat in delft zit een hele leuke grote speeltuin ook gratis zuiderpark in den haag zitten veel speeltuinen, kinderboederij en je kan in een treintje het park rond ook super leuk..
De speeltuinvereniging in Pernis is ook heel leuk!! Het heet 't Zweetdruppeltje' en is 0,50 eurocent per kind dat al gaat spelen. Wij komen hier regelmatig en is erg leuk! Er zit ook een speeltuinvereniging in Barendrecht maar daar ben ik nog nooit geweest. Ook is Playcity in Barendrecht leuk en een rondvaart met de pannenkoekenboot (is wel iets duurder 15 euro voor volwassenen). Succes!!
oja t'geertje in zoetermeer is ook heeeel leuk.. is een geitenboederij.. is ook gratis en de kinderen kunnen de geitjes flesjes geven.. zijn ook andere dieren die ze mogen voeren..
We hebben hier de leemkuil, en brakkefort in de buurt daar is de entree 3,50 pp en onder de drie zijn ze gratis. maar goed dat is misschien weer te ver rijden.. Verder heb je ook nog dippie doe en speelstad oranje dat kost ook de kop niet. Maar goed dat is weer een stukje weg... In de buurt van rotterdam weet ik het niet... succes!!