Ik be op zoek naar goedkope herensweaters (niet van een Chinese webshop) of truien, en dan bedoel ik onder 10 euro. Mijn zoon (beperking) kauwt op boorden en scheurt ze vervolgens regelmatig kapot, dus soms draagt hij ze maar een paar keer. Echt zonde, maar we zijn met behandelaars aan het brainstormen over hoe dit aan te pakken. In de tussentijd heeft hij toch kleding nodig, dus moet nu weer nieuwe kopen. Dan bij voorkeur ook nog een hoog katoen gehalte en geen hoodies. Ik heb een paar dagen geleden een aantal besteld bij lidl, maar nog niet binnen. Hij heeft er ook een paar van kiabi en die zijn wel redelijk en beginnen bij 10 euro. Hij draagt meestal een M, een L zou misschien ook kunnen, afhankelijk van merk en pasvorm. Het is niet zo dat we helemaal geen duurdere kunnen kopen, maar ik vind het zo ontzettend zonde van het geld, dus koop nu liever wat goedkoops, totdat het kapot scheuren minder wordt. Bij de winkels waaraan ik zelf dacht, zoals scapino, zeeman e.d. zijn de sweaters/truien vaak duurder dan 10 euro (en terecht natuurlijk, maar ik had toch ook goedkopere opties verwacht).
Primark Wibra Marktplaats Action heeft ook kleding. Tweedehands winkel. Daar hangen vaak als nieuwe truien voor weinig.
Primark is wel een goed idee, die heeft helaas geen webwinkel en er zit er niet een heel handig in de buurt, maar ik kan daar wel een keer heen. Tweedehands winkels is op zich wel een goed idee en ik zal hier wel eens kijken in de 2 winkels, die hier zitten. Die gaan nog sneller stuk helaas. Die ik zag voor onder 10 euro hadden een col en die wil hij niet aan, ik ga nog wel in de winkel kijken, de website is volgens mij beperkter. En de sweaters van 10 euro had ik de ene bekeken en die is 70% polyester, de andere blijkt wel half katoen, dus is misschien een optie, ga ik even voelen in de winkel. Dank je trouwens voor het meezoeken.
Primark? Net een beetje anders, maar ik kocht voor mijn vader die hulpbehoevend was en er heel veel joggingbroeken doorheen jaagde daar altijd hele fijne joggingbroeken voor minder dan 10€
Haal kleding bij de kringloop of Vinted. Daar kan je goedkoop prima spullen krijgen. Inderdaad geen nieuwe spullen meer halen als alles kapot gaat. Daarnaast heeft kleding van de Chinese webshops geen EU goedkeuring. Er kunnen dus schadelijke stoffen in verwerkt zitten. Je wilt niet dat jouw kind dat binnen krijgt.
Op Zalando zijn er merken die per 2 of 3 of 4 verkopen. Daardoor is de prijs per stuk lager. Ze hebben ook regelmatig kortingsdagen. Soms kom je dan onder de 10 euro uit. Deze bijvoorbeeld: Next is zo'n merk die dat doet, en Friboo en Bleu Seven (even zo uit mijn hoofd). Oh! ik lees nu dat je herenmaten nodig hebt. Ik ga even voor je kijken of ze daar hetzelfde voor hebben!
Gelukkig maar. Wel belangrijk om nog even te benadrukken omdat zoveel mensen schadelijke spullen uit China blijven halen. Echt rommel is dat.
De goedkoopste die ik zo gauw kan vinden zijn 40 euro voor 3 truien, of 30 voor 2. Dat is net boven je budget. Maar je kan kortingsdagen in de gaten houden, ik zie ze regelmatig voorbij komen. Ik weet alleen niet of ze onder de 10 euro per stuk komen, sorry
Amber wrijft je moeilijkheden er graag nog even in. 'Oh je zit met een probleem? Ja dat is inderdaad een probleem, een groot probleem ja, daar moet je echt wat mee want dit probleem is echt een groot probleem vanwege blablabla en de redenen die je zelf ook al noemt en ik graag voor je herhaal.'
Ja, ze hebben wel wat multipacks op zalando, maar de herenmaten zijn vaak toch nog best prijzig. Ik heb afgelopen zomer in de uitverkoop wel een hoop longsleeves zo gekocht. Ach ja, misschien dat ik mijn prijs oprek naar 15 euro, dan kan ik ook nog wat leuks kopen naast de erg basic sweaters. Hopelijk gaan de bestelde bijtkettingen werken en wil hij die omhouden.
Ik zou kijken op Vinted. Vaak kan je ook nog een bundel maken bij een verkoper en dan heb je maar 1 keer de verzendkosten.
Goede tip, ze hebben nu ook 3 halen 2 betalen op de uitverkoop, dus ik ga eens kijken of daar wat tussen zit.
Heb even snel voor je gekeken op Vinted en heb bij 1 verkoper 6 sweaters/truien voor 41,65 in totaal gevonden. Er staat vast nog veel meer op hoor.
Scapino heeft nu truien voor 7 en 9 euro. Niet alles is online beschikbaar maar misschien wel bij jou in de buurt.