Help dames! Willen net de box in elkaar zetten en nu zijn we de montageschroeven kwijt :x Het is de timo van TWF en de schroeven hadden we in een zakje gedaan en het zakje aan de box vastgeplakt. Alleen het plakbandje zit er nog aan, geen zakje met schroeven meer te vinden Heeft iemand toevallig deze box? Zo ja, zou je een foto willen maken van de schroeven zodat ik in de bouwmarkt kan kijken naar soortgelijke? Bestellen duurt namelijk 3 weken en ik weet niet of ik die tijd nog heb
Kan je niet op hun site kijken ? (of waar ze de box verkopen)Misschien kun je daar ook wel schroeven bestellen ? Of ff mailen ! Wel vervelend hoor!
Gewoon mailen naar TWF of even langsgaan bij de zaak waar je hem hebt gekocht. Hebben ze vast wel een voorbeeld zodat je op zoek kan naar nieuwe. Hadden zelfde probleem met onze box van Bopita maar waren de wielen kwijt. Mail naar Bopita en 2 dagen later in huis.
Ik was ook schroeven kwijt, heb Bopita gemaild - geen reactie. Bij Babydump mijn verhaal gedaan en daar kreeg ik zo gratis de juiste schroeven mee, ik had eerlijk gezegd dat ik de box via marktplaats had vonden ze geen probleem. Goede service daar