Hoi hoi, Ben bijna 20 weken zwanger ondertussen en heb qua babyuitzet nog helemaal niets gekocht. Tijd om in actie te schieten dus! Mijn oog is gevallen op de Bugaboo donkey twin en op de Icandy apple 2 pear twin. -Bugaboo Donkey Stroller Review | Pampered Tot -iCandy Apple 2 Pear Tandem Twin Bij de bugaboo liggen/zitten de kindjes dus langs mekaar, bij de Icandy boven mekaar.. Vind zelf langs mekaar leuker en eventueel praktischer. Hoewel de Icandy smaller is. Iemans tips? Ervaringen? Zou ik super vinden als jullie me kunnen helpen. Bedankt!
Ik heb met beide wagens ervaring. De bugaboo heb ik zelf in gebruik. De iCandy heb ik gebruikt toen ik aupair was. Vind het beide fijne wagens. Wij zijn uiteindelijk voor de bugaboo gegaan omdat die meer opties had. Ik vind het leuk dat ze naast elkaar zitten. Ook vind ik het handig dat je de zitjes naar je toe kan draaien (en als ze groter zijn, van je af).
Wij zijn ook aan het rondkijken. Eigenlijk vind ik de Donkey te duur (we hebben voor onze dochter ook al een prachtige nieuwe kinderwagen toen gekocht ) maar ik vind hem wel het mooist en denk ik het meest praktisch. In de winkel heb ik ook de Joolz Geo bekeken, maar ik vind het zo'n nadeel bij die onder elkaar kinderwagens dat het niet heel makkelijk gaat om een kindje onder uit de kinderwagen te halen. Bovendien als kindjes nieuwsgierig worden en om zich heen willen kijken lijkt het mij zo ongezellig voor het kindje dat onderin moet zitten. Ik vermoed dat het bij de Icandy net zo zal zijn als met de Joolz Geo. Alle andere tweelingwagens vind ik er niet zo mooi uitzien... Zoals bijv. duowalker of jungle nog wat Hmmm naw wordt het hier dan toch ook de Bugaboo Donkey
Wij hebben ook de donkey klaar staan. Snap wel dat je voor een Icandy gaat als je bv op een appartement of klein huis woont. Kan niet wachten ermee te mogen rijden
Wij hebben deze kinderwagen klaar staan in het paars. http://snooksonline.co.uk/direct/images/oystermaxlrg.jpg Wij vonden hem een mooie uitstraling hebben en de kleuren ook mooi! En de prijs is gunstig. Ik zag mezelf niet achter de bugaboo lopen. Zo'n breed ding en ik ben zelf maar klein. En wij vonden hem veel te duur. De ICandy is een mooie wagen maar ook te duur voor ons.
Wij hebben de donkey, nu als mono en straks als duo. Hele fijne wagen! En je kunt m echt een flink stuk goedkoper krijgen dan de standaard prijs!
Wil ik ook wel weten Bij Babydump vind ik de bugaboo redelijk duur. In de seizoenswinkel in België hebben ze momenteel een actie. Kost hem met alu frame iets van een 1559, krijgt tot 11/10 20% korting (te besteden in de winkel; ik zou dan de maxicosi's kopen van dat geld) + de voetenzakken krijg je voor 15/stuk erbij ipv 109,95/stuk. Vind t overwegen wel waar, hoewel iedereen rondom mij mij zot verklaard ivm de prijs.. Onze acties, promoties en wedstrijden | Paradisio Denk dat hem online ook wel te bestellen valt..?
Nee ook nieuw! Ik heb de donkey duo met total black frame, twee originele voetenzakken en de mono maxi cosi adapter voor 1427 gekocht.
Ik vind die black frame sowieso de mooiste. Maakt 't alvast allemaal nog wat duurder. Vanwaar had jij de jouwe?
Ja dat wil ik ook wel weten! Wij hebben interesse in een donkey.. Vind de joolz geo heel erg mooi(mooier dan de bugaboo) maar inderdaad zo ongezellig dat ze onder elkaar zitten.
Ik heb een iCandy Peach Blossom, nu nog in gebruik als enkel maar ben helemaal fan. Ontzettend gebruiksvriendelijk (vind ook mijn man die een Mutsy Evo te ingewikkeld vindt) en past in alle winkels en ook in onze niet bijzonder ruime hal en woonkamer. Alleen de boodschappenmand wordt wat klein als er een bak en een zitje op zitten dus we moeten even een compacte luiertas regelen maar verder echt een superwagen!
Ik had via internet een goedkope offerte en met de laagste prijs garantie heb ik m uiteindelijk bij prenatal gekocht.
Nu ben ik wel benieuwd waar je die aanbieding gevonden hebt Wij hebben trouwens ook de bugaboo donkey twin. Hebben meerdere wagens gezien maar qua inklappen is deze het meest compact en past zelfs in mijn c1 Verder vinden wij de opties fijn en rijd deze echt lekker! Ook is die best waarde vast. Dus je kan er nog een mooi bedrag voor krijgen als je 'm verkoopt.
Ik heb nu de donkey duo klaar staan. Als je zwanger bent van een tweeling zou ik sowieso voor naast elkaar gaan.