hoi dames! Ik wil graag m'n huisje versieren maar heb nog niet eens een degelijke kerstboom... Aangezien dit m'n eerste kerst is met mijn dochter wil ik m'n huisje toch leuk aangekleed hebben.... Hebben jullie tips waar je goedkoop en leuke kerstspullen heb! alvast bedankt!!
Ik had wel leuke boomslingertjes bij de Zeeman gescoord en wat leuke frutsels bij de Kruidvat. Veel van de leukste dingen zijn wel nu al weg...
Was vanmiddag een ander topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/242408-niet-dure-kerstversiering-kopen.html
Bij de Action heb je heel veel, mooie ballen ed voor een leuk prijsje. En verder bij de Xenos, Wibra. En vorige week heb ik bij de Zeeman ook leuke dingen gekocht voor de kerst. Voor een paar tientjes kom je al een heel end! Bv een guirlande met lampjes, balletjes en andere versiering ophangen, 1 of 2 kleine (echte) bomen versieren, spuitsneeuw doet het ook alijd leuk. Wat water in een vaas die je al hebt, nepsneeuw erop en daar wat ballen op. Zelf een kerstukje maken van een 'kerstboomtak' met wat kerstballen en kaarsjes. Een vaas met lampjes en ballen... Enz.
ok bedankt! Deze week eens overal kijken action, wibra, kringloopwinkel voor een kerstboom iid een goede optie...
Bij Leenbakker heb ik vorig jaar een pakket gekocht met ster voor bovenop (als piek), ballen en slingers. Alles van plastic, maar wel goedkoop en valt niet stuk als de kleine er per ongeluk aan zit.