Mijn vriend en ik willen graag in oktober nog een keer op vakantie, nu het nog 1 keer met z'n tweetjes alleen kan. Maar ons budget is niet zo bijster groot om echt een dure vakantie te boeken. Nu vroeg ik mij af of hier mensen zijn die leuke vakantie plekjes/adresjes weten waar je voor niet al te veel geld heen kunt? Voorkeur gaat wel uit naar het buitenland. Ik weet niet waarom, maar als ik in Nederland op vakantie ga heb ik zelf nooit het "vakantiegevoel"
We willen eigenlijk onder de 500 euro blijven. Vliegtuig, auto, bus, maakt allemaal niet uit. Alleen met de auto, dan weer liever niet langer dan een uur of 4/5 rijden. En mooi weer zou leuk zijn, maar als het droog is ben ik blij haha.
Belgische Ardennen misschien een idee?? zijn genoeg goedkope huisjes te vinden als je een beetje goed zoekt
Wellicht iets in belgië of duitsland??? Dan ben je er toch eventjes uit. Of eventueel kijken op vakantie veiling.
Wat denk je van mystery park van centerparcs daar kan je ook kiezen voor parken in BE en DE. Heel goedkoop en vaak kom je ook nog eens in een luxer huisje terecht! Boek nú Center Parcs Mystery Park - BungalowS.nl
In Oktober kun je prima voor dat bedrag naar Turkije en de Canarische Eilanden. Liever een stedentrip? Istanbul is prachtig. Let op: 11 t/m 26 okt 2014 is het herfsstvakantie, dus dan schieten de prijzen omhoog. Last minute boeken kan ook. Hoe lang wil je gaan?