Is de webshop betrouwbaar? Dat zou mijn eerste vraag zijn. Zo ja, dan zou je kunnen overwegen hem te bestellen en evt terug te sturen als hij niet bevalt. Zo nee, dan zou ikhet zowiezoniet doen. Grote kans dat je de wagen nooit krijgt.
Veel van dit soort wagen zijn vage chineese aftreksels van de bekende wagens. Staan bekend om snel kapot gaan extreem veel plastic en slecht lopen
Ik zou een kinderwagen (zonder maxicosi) alleen op internet kopen als ik m in echt gezien heb. Dus eerst naar een winkel waar je deze kan proberen. Er zijn zoveel dingen waar je rekening mee moet of wilt houden. Zoals opbervakjes, makkelijk inklapbaar, hoe groot ie ingeklapt is, zijcomfort voor jou en de kleine etc etc. Nadeel van internet aankoop vind ik dat je minder makkelijk en dus minder snel terug gaat als er iets mee is. Zoek vooral even uit of dit een goede wagen is, hoe anderen erover denken en of men positief is over het bedrijf waar je het koopt
Het is echt belangrjk dat je de wagen eerst probeert. Ik zou persoonlijk liever een goede tweedehandse kopen. Proberen kan je bij bijvoorbeeld bij Prenatal.
Ik zou het persoonlijk nooit doen, want het is wel een product voor je baby dat je zowat dagelijks gaat gebruiken. Sowieso kan je je afvragen wat voor kwaliteit je kan verwachten voor die prijs. Je hebt het over 150,- voor een complete kinderwagen dus die zullen niet van al te hoogwaardige materialen zijn gemaakt. Daarnaast als er dan iets misgaat zal je hem waarschijnlijk moeten opsturen en je zit er echt niet op te wachten dat je met een baby van een paar weken oud zonder kinderwagen zit. Een kinderwagen hoeft ook niet per se duur te zijn en met een budget van 200,- kom je op marktplaats behoorlijk ver. Tussen de 100-200 euro kan je prima een Bugaboo Frog, een Quinny Buzz of een Mutsy Slider kopen. Allemaal wat oudere modellen, maar wel prima wagens.
https://m.bol.com/nl/p/safety-1st-kinderwagen-ideal-sportiv-zwart/9200000002014117/?tpsQuery=/N/0/Ntt/safety%20firet Dit is een wagen waar ik wel hele goede dingen over hoor en lees. Ben zelf uiteindelijk voor een 2de hands maxi cosi gegaan maar anders had ik denk ik deze genomen.
Ik heb de x adventure x line, geen luchtbanden en dat vindt ik echt ideaal ! En ook 'maar' 450 euro nieuw.