Even een vraagje; Ik kan van iemand een kinderwagen overnemen die ik erg graag wil hebben. 1 Nadeel er zit geen bak bij. Zijn deze makkelijk los te kopen? (evt 2 hands?) Gaat om de Quinny Buzz 3 (misschien kan er ook een andere bak op?) Bedankt!
Mp zit ik nu te kijken ja, helaas niks in de buurt. Sommige verzenden m wel zie ik..... Nieuw zijn ze duurder als de hele wagen haha
Wij hebben ook een Quinny Buzz en volgens mij kan je gewoon de reiswieg los kopen hoor, dat is de Dreamy reiswieg
Ik zit even te googlen maar voor de Quinny Buzz heb je alweer andere reiswiegen.....de Quinny Mood/Buzz reiswieg.....geen idee of de Dreamy er op past.....anders eens informeren bij een babyzaak?
op marktplaats staan inderdaad veel losse bakken te koop. en als die niet in de buurt zijn dan laat je hem toch gewoon opsturen?? kan prima. m'n moeder heeft zo voor ons en voor bij haar thuis al meerdere complete wandelwagens op laten sturen. en je hoeft voor een buzz niet perse een buzz wandelwagenbak te hebben. (of je moet het natuurlijk willen). de wandelwagenbakken van de oude quinny's (quinny dreami) passen er ook op. ik heb hier thuis een quinny freestyle staan met bijbehorende bak en die bak past ook op de buzz die in m'n auto ligt. die bakken staan vaak zo goed als nieuw voor een prikkie te koop. (zo'n 15-20 euro).
Dank je! Zo heb ik idd al wat meer keus. Heb de wagen en het zitje + acc net opgehaald. Als nieuw, is gebruikt door oppas opa en oma dus ben er erg blij mee voor maar 65e Nu op het gemak een bak zoeken!
dat is echt afhankelijk van het bedrijf waardoor je het laat versturen. m'n moeder regeld dit vaak zelf. die geeft het bedrijf dan opdracht om het pakket op te laten halen bij de verkoper (ipv dat de verkoper dat regelt). dit kost dan rond de 6-7euro. ze geeft dan de dag en datum door zodat de verkoper weet wanneer het opgehaald wordt. maar post.nl is geloof ik weer ietsje duurder.
Hm maar via mp is alles post.nl (staat achter de verzendprijs) ik denk dat ene aangeeft dat het onder de 10kg en de ander zegt erboven.... Heb mail gehad over de wagenbak, ze wilt er 45 voor hebben. Dus ik zoek nog even verder, heb geen haast
dat er post.nl achter staat betekend niet dat je daaraan vast zit bij het maken van een advertentie moet je aangeven hoe zwaar het is en er staat automatisch een link naar post.nl maar er zijn ook mensen die het door dhl versturen of op laten halen of door een ander bedrijf. heb heel vaak wat besteld bij iemand waar post.nl achter stond en dan werd het alsnog door een ander bedrijf gebracht. gewicht speelt inderdaad ook een rol. de ene zegt dat een broekje 2 euro nog wat per stuk verzenden is en bij de ander krijg je 3 broekjes voor 1,50 verzendkosten
Jaja dat weet ik, maar als er dus al in de advertentie bij de ene 6.75 staat en de andere 12.20 voor precies dezelfde kinderwagenbak dan heeft de ene aangegeven dat ie zwaarder is als 10kilo Maar dat scheelt dus nogal wat!
Heb er 1! 35-, incl verzenden. Zgan omdat vrouwtje de draagdoek fijner vond. Maar goed dat is nog maar afwachten als ie binnen is Altijd weer spannend zulke dingen via de post!
Ik heb wel een rode bak voor je. Ben op eigenlijk op zoek naar een onderstel, maar als jij de bak overneemt, koop ik gewoon een nieuwe set, stuk makkelijker, haha.