Ehm waar heb ik geschreven dat ik weinig te besteden heb? Ik heb het best wel goed voormekaar , en geld voor babykamer etc heb ik allang opzijgezet. Die tel ik niet mee in mijn berekening. We leven best wel luxe dus wat dat betreft heb ik niks om te klagen maar we willen graag een luxere auto dus niet 1 van ik noem wat 1000 euro ofzo.
Ja oke maar dan moet je geluk hebben. Wil je een goede auto voor 450 euro kopen. Je weet nooit wat de latere kosten zullen zijn qua onderhoud etc. En dat willen we niet. We willen graag een zuinige auto die ook eventueel naar Turkije kan . Want niet alle auto' s hebben dat vermogen om zoveel kilometers te maken.
Als je alleen maar een "luxere auto" wilt zal ik het al helemaal niet slim vinden om daarvoor duizenden euros te gaan lenen. Ik zou lekker gaan sparen en het jaar erop met je luxe auto op vakantie gaan.
Ja zoiets had ik ook gehoord dat sommige garages dit doen. Maar ik zal even kijken. Anders wordt het idd geen vakantie of we gaan tegen de herfstvakantie wel.
ik weet niet hoeveel spaargeld je nu hebt voor de vakantie (hoef ik ook niet te weten) maar kun je niet dat geld en geld van de babykamer nu gebruiken en dan wat zuiniger leven het komende halfjaar? en evt. met je moeder afspreken, dat wanneer je zwanger raakt, zij de babykamer evt. voorschiet?
Eerlijk gezegd wil ik niet aan dat geld komen , maar als de auto het bijv morgen niet doet sja dan hebben we weinig keuze denkik. Dan wordt het geen vakantie. Maar mijn moeder zegt nu al van oh ik koop dit en dat wel voor de baby . Ze doet het met alle liefde denk ik maar sja dat wil ik ook weer niet hun voor alle kosten laten opdraaien.
maar ze hoeven niet echt voor de kosten op te draaien, maar een soort lening zeg maar, als het nodig is. En evt. zelfs een overeenkomst tekenen. zij dat bedrag op jullie rekening storten en maandelijk een bedrag aflossen en je kunt al een beetje bekijken of jullie evt. belastinggeld en vakantiegeld volgend jaar ontvangen of jullie daar dan van op vakantie kunnen. Dan zou je het vakantiegeld ook al deels kunnen gebruiken, omdat zich dat wel aanvult. Zijn maar suggesties he
Ik zou de luxe even loslaten en zoveel mogelijk sparen. Zodat je zonder lening een andere auto kunt kopen als het straks nodig is en de vakantie opschuiven richting herfst.
ja geld van de belasting krijgen we vast wel en vakantiegeld ook, maar niet boos worden daarvan wil ik me ogen laten laseren haha durf het haast niet te zeggen hahah strax krijg ik van de hele forum op me dak haha
Ach meid het is jullie geld hoor je bent geen verantwoording schuldig en als jij een lening wilt nemen moet je dat doen. Als je maar goed beseft wat voor nadelen er aan zitten en je zeker weet dat je het trug kunt betalen
Nou nee het is niet noodzakelijk maar voor mijn gevoel wel , ben het zat met lenzen dus vandaar Maar nee IK GA NIET LENEN. Misschien van me moeder dan wel. Maar niet van een bank of dergelijk Maar winniedepooh bedankt dat je zo meedenkt met mij. Nouja anders wordt het maar een minder luxe auto we zien wel.
Hoezo dan Umm ja nou ik durf haast niks meer te zeggen het wordt me van alle kanten duidelijk gemaakt dat lenen niet verstandig is Hey maar trouwens kan ik jou toevoegen aan me vriendenlijst ?