Wasmiddel combinatie

Discussie in 'De lounge' gestart door beebje082011, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Wat gebruiken jullie om je was lekker fris te laten ruiken?

Ik gebruik meestal poeder voor 60gr wit en bont (handdoeken en ander textiel, ondergoed) en vloeibaar voor de 40 en 30gr was.

Kleding was ik dus met Robijn Klein en Krachtig of een fijnwasmiddel.
    Het is me opgevallen dat ik, als ik wasverzachter toevoeg een minder frisse geur krijg dan dat ik alleen wasmiddel gebruik. Meestal gebruik ik dus alleen een hoofdwasmiddel.

Ik vind het echter soms wel fijn om een wasverzachter toe te voegen voor de zachtheid van sommige was...

Welke combinatie gebruiken jullie? Ik vind bijvoorbeeld Robijn Zonnig Geel wasverzachter heerlijk, maar als ik deze gebruik i.c.m. Robijn Klein en Krachtig roze, krijg ik een "net-niet" geurtje... omdat beide producten geparfumeerd zijn, lijkt me...

Wie heeft er tips? Handdoeken enz. gaan in de droger, kleding hang ik meestal lekker op aan het wasrek buiten.

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik gebruik altijd de combinatie Ariel waspoeder met Robijn wasverzachter. Meestal heb ik de Sensations met Perzik en ? of de witte (puur?)

3. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Ik gebruik omo color zonder wasverzachter en m'n was ruikt dan heerlijk!

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zorg dat ik lekkere, sterk geurende wasverzachter heb. Meestal is dat Robijn. Maar het wasmiddel heb ik gewoon van Action, zo'n 3L fles voor een euro nogwat, ik rook mijn wasmiddel toch nooit meer dus dat vond ik zonde van het geld.

5. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Ah basic, voor de fijne was. Ik gebruik altijd een bodempje van zo'n wasbolletje, das meer als genoeg. Mijn was heeft nog nooit zo lekker geroken!

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik gebruik sinds een paar maanden Omo Ultimate, en sindsdien ik die wasmiddel gebruik nooit meer een wasverzachter. Wauw, die waspoeder rookt echt heel lekker!

Voorheen gebruikte ik Ariël icm Lenor

7. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Thanks! Snap niet waarom het bij mij dan niet zo intens ruikt? Ik zie dat de meesten toch ook verschillende wasmiddelen met elkaar combineren...

Als het uit de droger komt is de geur bijna weg...

8. Delta

Delta Niet meer actief

Ik gebruik graag ariel wasmiddel of robijn of anders AH/jumbo eigen merk. Wasverzachter altijd Robijn of lenore. Soms Silan. Robijn wasverzachter vind ik het lekkerst met die creations geuren.

9. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik maak zelf wasmiddel, en ruik heerlijk mijn gouden lenor ♡

10. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Eigenlijk door een tip hier op ZP begonnen met waspoeder van de Lidl (voor witte was). Die ruikt heerlijk! En gebruik er dan de roze Lenor wasverzachter bij.

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ariel wasmiddel en Robijn puur en zacht wasverzachter. Of die met de gouden/bruine dop,weet
    zo even niet hoe die heet.

12. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Deze combinatie lijkt wel gelukt te zijn... Robijn Klein+Krachtig roze en die tiarebloem en wilde bessen wasverzachter.... Deze is echt sterk!

Deel Deze Pagina