heeft er iemand hier ervaring met de gratis vakantie van de nha. ik ben een cursus begonnen en mag nu gratis op vakantie. ik dacht dat ik zelf mocht kiezen uit de landen die erbij staan maar volgens mij is dat niet zo. wat ik ook vreemd vind is dat ik in september of oktober weg wil maar dat nu nog niet kan doorgeven max. 60 dagen van tevoren. iemand ervaring met deze gratis vakantie van de nha?
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_q ... qid=294302 Misschien heb je hier wat aan? Gewoon even googelen
Wij werden dus gebeld metd e mededeling dat we een vakantie hadden gewonnen. Ooit een enquette ingevuld en wij waren winnaar! Mochten kiezen uit spanje of canarische eilanden, voor 4 personen! Wij blij natuurlijk! Maar... Zelf de reis betalen en eerst naar een bijeenkomst, en boekingskosten van 30 euries pp. Eerst dus gezecht dat we kwamen, volgende dag hoorde we inene van meerdere dat we ze een vakantie hadden gewonnen.. We werden weer terug gebeld, en toen hebben we gezegt dat we er niet van gedient zijn. Alles afgezegt. Nog gezegt waarom, en deze man vertelde weer een heel ander verhaal..heel vaag allemaal! Waar het dus op neer komt: JE WORDT GENAAID! hahahahahahaha Lijkt heel erg op die time share zooi, waar je in het buiteland zo voor gewaarschuwd heb. Ik zou ook heel goed lezen als je iets moet tekenen! Maar, als je wel gaat, en het is ok, hele fijne vakantie! kus miek
bedankt heb het even gelezen maar je moet dus de reis erheen zelf betalen. lekkere gratis vakantie zeg .