pff moeite met verwoorden

Discussie in 'De lounge' gestart door wheelie, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    mijn vriend en ik trouwen aanstaande 7 juni en nu heeft de trouwambtenaar ons gevraagd om een stukje op papier te zetten die we persoonlijk tegen elkaar uitspreken tijdens de ceremonie. We moeten een antwoord geven op de vraag: waarom je met de ander oud wilt worden.
    uiteraard hou ik zielsveel van hem en wil ik met hem oud worden alleen heb ik heel erg moeite om de goede woorden op papier te zetten.

hebben jullie ook een persoonlijk stukje opgeschreven voor jullie huwelijk? en hoe zijn jullie daarmee begonnen?

2. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier niet gedaan, ik zou dat toch niet kunnen uitspreken, was te druk met huilen haha.. Tijdens het gesprek met de ambtenaar heeft hij zelf wat vragen gesteld wat we leuk v elkaar vonden e.d. en daar zijn eigen verhaaltje v gemaakt..

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het uit mn hoofd gedaan, niks opgeschreven :p. Heb gezegd waarom ik voor m ben gevallen en wat ik nu nog steeds allemaal leuk aan hem vind.

Het hoeft geen literair werk te worden. Maak anders eerst een simpel lijstje met de dingen die je geweldig aan m vindt, dingen die je na al jullie tijd samen nog steeds leuk vindt. En schrijf wat voorbeelden op van keren dat hij heel lief of heel grappig was. Soms wordt het dan vanzelf een verhaaltje in je hoofd. En het hoeft ook niet lang te zijn!

Succes!!!

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier heeft de ambtenaar met ons thuis gebabbeld over vanalles en nog wat. Over onze ontmoeting/liefde/irritante eigenschappen/ etc etc. En zij heeft er een heel leuk verhaal van gemaakt. Alles kwam er in voor met een lieve maar ook grappige ondertoon..

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hier hetzelfde. Ik vind 'wedding vows' iets persoonlijks;)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij hebben dat ook niet gedaan, werd ons wel gevraagd of we dat wilden maar nee...

Deel Deze Pagina