I know, er zijn er al tig van Maar die zijn al dicht en de helft alweer verwijderd.. Nu ik zelf vorig weekend mijn droomjurk gevonden heb ben ik reuze benieuwd naar die van jullie Ik show hem nog niet
In deze jurk ben ik in 2011 getrouwd. Echt mijn droomjurk... voor 250 euro van Marktplaats. Niet tweedehands maar nieuw van een verouderde collectie uit 2008. Ik droeg er een kanten omslagdoek bij.
Dit was die van mij. Ik had een ladybird jurk met paarse accenten en een bandje om de nek. Dat bandje zat er oorspronkelijk niet. Het was eigenlijk een strapless jurk maar dat vond ik een beetje bloot. Wij zijn 9-5-2014 getrouwd.
De mijne. Toevallig laatst aan gehad... of naja een poging gedaan. Ik krijg bovenkant niet meer dicht
Mooie jurken. Dit gaat die van mij worden volgend jaar (sorry, krijg hem niet rechtop): Bekijk bijlage 427370
Super mooie jurken!! De mijne is ook van Ladybird maar wel strapless Ahh wil m showen maar beter van niet haha
ook een ladybird afgelopen juni getrouwd. Heb er een bolero bij laten maken vanwege mijn dikke lelijke bovenarmen
In deze jurk ben ik iets meer dan 2 jaar gelden getrouwd. Dit ben ik niet op de foto, dit is de jurk van de website waar ik de jurk gekocht heb.