weet iemand wat voor een merk van trouwjurk goedkoper is? of is er niet echt een merk wat goedkoper is dan anderen? graag jullie ervaringen... ben dus op zoek naar een goedkoop merk van trouwjurken!
Het hangt er ook een beetje van af wat je goedkoop vind. Julia-rosa bijvoorbeeld is volgens mij iets van 799,- dus niet heel duur (vind ik dan) maar er zijn ook winkels die goedkope jurken aanbieden. Waar woon je?
in eindhoven zit een outlet? op mp bieden ze ook nieuwe trouwjurken aan laatst gaf iemand hier een site met goedkope jurken maar daar kon je niet gaan passen
Bij Anastasi in Nieuwegein kan je voor niet heel veel geld een jurk op maat laten maken (v.a. ongeveer 500 euro): www.anastasi.nl.
Ik heb ook nog een jurk te koop voor 500 euro. hij is maat 38/40. dus met je buik pas je er niet in, maar daarna misschien wel. http://www.sinceritybridal.com/eu_en/collection_popup.php?id=599&disc=&curimage=1 incl hoepel, stola, curlies, handschoenen en opbergtas.
Hier in Utrecht heb je veel winkels met avondkleding enzo. Vaak zijn het winkeltjes op de Amsterdamsestraatweg en Kanaalstraat. Dan heb je een prachtig mooie jurk voor heel weinig. Zowiezo onder de 300,- Vaak zijn het marokaanse en turkse winkeltjes. Maar die mensen weten wel wat mooi is hoor!
Als je naar een bruidswinkel gaat en je budget aangeeft kunnen ze je vast wel verder helpen. En anders is een tweedehands jurk misschien wel een optie. Er zijn ook bruidswinkels die enkel tweedehands jurken verkopen. Succes met je zoektoch!
hihi, die wilde ik ook al noemen... Op een trouwforum waar ik indertijd schreef, waren er meiden die uit Belgie daarheen gingen . Op hyves is overigens ook een anastasia-bruiden hyves... Anastasi Bruidsatelier - Hyves.nl en volgens mij moet je verder juist merkloze jurken nemen, of merken die dus niemand kent. In oosterhoud (nb) zat ook een winkeltje dat trouwjurken had tot max 1000 euro. Ik kon daar zelf indertijd niet slagen omdat ik echt een jurk wilde met heel veel tule en daar hadden ze maar 1 jurk die een beetje in die richting kwam. Dus ik ben uiteindelijk bij anastasia geslaagd.
Bij de winkel waar ik geweest ben, hadden ze jurken vanaf 300 euro. Ze vroegen bij mij ook wat m'n budget was. Mijn jurk is van Valerie en was 749 euro.
Je kan ook een trouwjurk huren. Al kom je dan vaak nog duurder uit dan een mooie 2e hands jurk. Je kan ook een jurk laten maken in china via ebay. Kijk eens op een trouwforum, daar vind je genoeg tips over (goedkope) trouwjurken!
ik heb mijn jurk bij nina's bruidsmode in franeker gekocht (gekregen) kostte 500,00 - Wie zijn wij.... mijn schoonzus heeft een hele mooie jurk bij catwalk in groningen gekocht: Bibliss Galajurken! hier staan een aantal van de jurken die ze hebben. de jurken die ze bij nina's hebben, staan ook op ebay, voor ongeveer 150,00 maar dan moet je zelf de maten doorgeven, en ze moeten nog naar de stomerij, want ze komen erg kreukelig aan... Stoomkosten van mijn jurk waren 135,00 en hij was niet eens erg smerig
Nou je hebt in ieder geval indruk gemaakt, iedereen weet nog wie je bent Maar ik vond je jurk inderdaad erg mooi!
La Nova, uw online bruidsmode winkel is super goedkoop en mooi ook! Ik heb mijn eigen jurk daar ook vandaan. En je kunt ook ergens anders een jurk gezien hebben en zij laat hem namaken! succes
Wij willen over 2jr ofzo ook gaan trouwen en heb ook op jurken gekeken en voornamelijk avond-gala jurken en de meste zou ik niets eens zeggen dat het geen trouwjurk zou zijn. En meestal ben je dan onder 300euro wel klaar...