Beste meisjes, Wij willen graag alvast een kinderstoel aanschaffen maar we komen maar niet door de mogelijkheden heen. Mijn vriend wil graag een triptrap omdat een van zijn vrienden daar helemaal over te spreken is maar ik mis echt een dienblad aan die stoel! Wij hebben een heel dik tafelblad dus aanschuiven is dan ook niet te doen denk ik.. Nu hebben we ook weer iets gezien wat je aan de tafel kan hangen maar daar ben ik ook weer niet zo kapot van. Mag ik jullie ervaring en kennis even raadplegen? Dank jullie wel alvast!!
Voor Tripptrapp hebben ze ook tafeltjes toch? Overigens hebben wij toen ze echt nog klein waren gewoon een ikea stoel gebruikt. (12 euro) Die is ook heel makkelijk te demonteren en mee te nemen. Handig op vakantie of op visite waar ze geen stoel hebben. Later toen ze gewoon aan tafel konden over gegaan op tripptrapp
hallo sbc ik heb een kinderstoel van Chicco ik vind deze ideaal zit een dienblad bij nis in hoogte verstelbaar de rugleuning kan naar achter gedaan worden zodat je kindje er in kan liggen net als een wipstoel makkelijk met fruit geven
Wij zijn wel voor de Tripp Trapp gegaan. Ik heb begrepen dat stoelen met een dienblad minder stabiel zijn omdat kinderen daar overheen kunnen hangen waardoor de stoel uit balans raakt. Wij hebben ook gekeken naar de ikea Antilop? Stoel, goedkoop en makkelijk meenemen. Voor nu gebruiken we nog een Bumbo stoeltje, deze zetten we gewoon op tafel.
Er is een play tray voor de stokke... Die hangdingen aan tafel zijn tor bepaalde kilo's Tripptrapp gaat heel erg lang mee, dus je krijgt zeker waar voor je geld. En onderdelen als new born set, play tray etc aijn via mp bijna voor de zelfde prijs weer door te verkopen...
Wij hebben de kinderstoel van de prenatal, zit wel een tafelblad bij, maar hoe dat met evenwicht zit weet ik niet, hebben hem nog niet in gebruikt..
Mijn zus heeft de bloom kinderstoel en is erg tevreden. Wijzelf hebben de tripp trapp en zou echt niet anders meer willen. Met de 2e op komst staat er een nieuwe op de cadeaulijst, want ik heb bij mijn neefjes gezien dat die er tot 8 jaar op konden zitten. Onze eerste (nu bijna 4) zit er ook nog steeds op, als gewone stoel dan, en is er helemaal blij mee.
Ik vind die van de Ikea van 12 euro nog steeds het fijnste.. De Tripptrapp gaat inderdaad lang mee maar waarom zou je als ze 4/5/6 jaar zijn nog steeds die extra stoel aan tafel willen als ze allang op een gewone stoel kunnen zitten?
Stoel met stoffen bekleding vind ik niets. Hebben we gehad bij de oudste, kon na iedere maaltijd in de was... Daarna de Ikea stoel (Antilop) gehad, die beviel en bevalt prima. De oudste zit sinds ze een jaar of 3 is op een TripTrap (in ons geval zonder blad - die dus wel bestaat ), maar voor de jongste gebruiken we nog steeds de Ikea stoel.
Dat vraag ik me ook altijd af. Wij hebben een Tiamo een soort van Tripp trap maar wel met blad ervoor.
Wij hebben ook een heel dik tafelblad, maar de tripp trapp konden we gewoon aanschuiven. Geen probleem dus, ik vind het een topstoel. Eerst hadden we de newbornset erop, toen de babyset en nu (2 jr) de kale stoel waar ze zelf op en af klimt. Ideaal, en hij gaat nog jaren mee. Ze zijn niet van vandaag op morgen 6. En bij kindjes die klein van stuk zijn, gaat hij nog wel langer mee.
Hier ook de triptrap, vind het juist een voordeel dat er geen blad aanzit, zit ze gewoon direct gezellig aan tafel...
Wij hebben voor de jongste ook de Antilop, fijne stoel inderdaad. Met de tripp trapp kan je kind wel wat hoger aan tafel zitten dan met een gewone stoel. Dus dat is wel handig. persoonlijk vind ik de tripp trapp niet mooi, dus toen mijn peuter 2 werd heb ik deze gekocht. AGAM Juniorstoel - IKEA Zo zit hij beter dan op een gewone stoel.
Wij hebben ook de triptrap met playtray! Helemaal fijn. Onze tafel was wat te hoog om met de stoel aan te schuiven toen hij nog zo klein was. Inmiddels zit hij al een hele tijd zonder de playtray aan tafel geschoven (nu komt hij er wel goed bovenuit). Ook als we een keertje voor de tv bleven eten was het ideaal om d'r playtray op de stoel te schuiven!
Ikea Antilop, met afstand de fijnste stoel. Ik heb m'n veel duurdere Chicco Polly er voor weg gedaan, en ik vind hem er ook veel beter in zitten dan in de triptrap die bij de oppas staat. Makkelijk schoon te maken, mee te nemen en lekker licht.
Wij hebben voor ons dochtertje van 10 maanden de Ikea Antilop met blad. We zijn erg tevreden met deze kinderstoel.
hier ook de tripp trapp met play tray. Hier wordt de stoel veel gebruikt!. in de auto ligt de kinderstoel van ikea, handig voor onderweg maar verder vind ik hem niks. En ook niet mooi haha. Succes met je keuze!
Advies gevraagd binnenkort gaan wij ook een kinderstoel kopen maar ik weet niet welke ik wil hebben. Ik twijfel of het juist wel of niet handig is om er een met een blad te nemen? Zonder blad lijkt het me zo'n geknoei worden... Maar met blad zitten ze weer zo ver van de tafel af... Ik kom er dus niet uit. Wat is jullie advies?
Wij hebben 1 tripp trapp en 2 peg perego's.. Voordeel van tripp trapp is dat het een meegroeistoel is. Nadeel vind ik de prijs en kindje kan er pas in als het goed kan zitten.. (Of je moet zo'n Gods dure nieuwborn set aanschaffen) mijn zoontje zit perfect in de peg perego, wilden eerst gaan voor de chicco maar hier ging ie een beetje in hangen dus niet gedaan. Blad schuif je er zo op en af, kan m in hoogte verstellen dus blad eraf en kan m zo aan tafel schuiven. ook is ie in standen verstelbaar waardoor kindje er al vroeg in kan liggen... vind het echt een ideale kinderstoel