Hoewel ik fan ben van merk, moet ik wel zeggen dat ik een onwijs mooi shirt van Replay had gekocht voor mn zoontje en die is ten eerste helemaal uit zn fatsoen en ten tweede zit er een mega kleur verschil met boven en onder...Dus bij merken kan dat ook wel degelijk
Ik koop eigenlijk wat ik leuk vindt voor mijn dochter en soms loopt ze heel leuk in een setje van de H&M of V&D maar soms ook in setjes van Name-it of Burberry..ja het is duurder en Burberry stukken duurder maarja als je het geld heb waarom niet..
Ik combineer merk kleding met " goedkopere" kleding. Ik koop wat ik leuk vind en wat de portomonnee toe laat. Esmee heeft een aantal duurdere setjes, jurkjes en broeken. Maar net zo goed een shirtje of jurkje van de h&m. Vind de details op de merkkleding wel een stuk mooier. Nu ze ouder wordt geef ik wel meer geld uit aan kleding, ze heeft het langer aan en het gaat minder snel kapot ( op broeken na dan * zucht, net een jongen af en toe!!)
Ik koop bij Name it dan vaak broeken ook slim fit, of nouja kocht...Nu niet meer vindt die toch net een tikkeltje te duur als er elke keer een gat in komt.
Ik heb 4 jongens en zeker de jongste twee zitten altijd op hun knieën. Ook buiten op straat. In no time zijn ze dus door de knieën heen en dan maakt het niet uit of het een goedkope of dure broek is. De jongsten lopen dus vnl in C&A broeken. De oudste zit al op het vo en die krijgt wel wat duurdere broeken, omdat hij er al veel zuiniger op is en er meer waarde aan hecht. Toch koop ik ook voor hem echt geen dure G-star voor 100 euro hoor! Dat vind ik voor nu echt nog te gek. Zeker ook omdat ik er 4 aan moet kleden en ik helaas geen geldboom in de tuin heb staan. Voor bovenstukken geef ik wel meer geld uit, omdat die veel langer meegaan en vaak ook weer doorgegeven kunnen worden. Ik houd erg van Molo, Vingino en name it.
Same here! Ik weet nu al dat veel shirts die ik vorig jaar zomer nieuw heb gekocht, hij dit jaar weer aan kan... Moet ook zeggen dat ik merk vaak leuker vind omdat het dan vooral voor jongens, net even leuker en origineler is... Anders zie je de halve school weer in hetzelfde H&M tenu lopen. En vorig jaar winter was de collectie daar hetzelfde als het jaar daarvoor WE heeft idd ook leuke dingen!
hier een koopjes jager en ze lopen er altijd leuk bij! bv voor volgend jaar voor alle drie een winterjas al klaar hangen en die hebben me 10 euro per stuk gekost terwijl ze normaal 50 ofzo zijn.
Merk zegt me niet zoveel, kwaliteit ook niet echt. Ze is er toch zo weer uit, maar het zou wel fijn zijn als het ongeveer drie maanden mee gaat. Daarom vallen er al een aantal dingen af, o.a. de Zeeman (behalve rompers, kan nergens anders fijne, mouwloze rompers vinden), maar ook Feetje en Z8, zeker die laatste twee vind ik echt waardeloos qua kwaliteit (in vergelijking met de prijs). Wibra vind ik dan wel weer aardig goed spul hebben, maar vaak niet leuk, mij iets te truttig qua meisjeskleding (en ik heb er een bloedhekel aan om daar te winkelen, hutjemutjewinkel ) Hier op het moment veel van Next, Hema, H&M en Bakkaboe. Blijft goed en is goed betaalbaar. Heb ook niet heel veel over voor kleding, wat ik al zei, ze is er zo weer uit. Daarnaast ben ik blijkbaar niet zo goed in wassen, de eerste shirts met groentehap vlekken die er niet meer uit willen (althans, die ik er dus niet uit krijg), zijn een feit.
Mijn moeder krijgt er alles uit met ossegalzeep. Ik niet... Dus ik gaf veel naar daar door Wat wel super werkt: dasty ontvlekker uit... de wibra. Daar krijg ik bijna alles mee weg.
Verdikke, de Wibra. Is het proberen waard! De tip van ossengalzeep had ik ook eens gehad, maar krijg alsnog de vlekken er niet mee uit.
Ik koop en mix hier van alles. Merk koop ik alleen in de uitverkoop (dan vooral Petrol), bij sommige sites begint de eerste uitverkoop altijd al erg snel. Voor de rest koop ik shirts bij Zeeman, Wibra, C&A, GAP, Marks&Spencer, TerStal, H&M, Primark. Broeken koop ik vooral bij C&A en V&D. Die zitten het best bij mijn jongens. Heb laatst bij Primark broeken meegenomen (6 euro en 12,95) om te proberen. Die vallen ook goed. Korte broeken voor de zomer haal ik meestal bij H&M en Wibra.
Hier met name Wibra en andere goedkope winkels voor rompers, pyjama's, sokken e.d. Meeste kleding koop ik momenteel bij V&D omdat dit mijn zoontje het beste past.
Heb ik ook gedaan. Ik heb vorige week bij V&D een jas van Lief! gekocht. Ze waren allemaal 19,00 euro.
Het belangrijkste vind ik dat kinderen in schone, goed passende en niet-kapotte kleding aanhebben. Als het er leuk bijpassend uitziet, lekker meegenomen. Maar dat hoeft ook weer niet altijd. Schoenen zijn wel belangrijk. De zool ed dan he, niet het merk.
Ik heb allebei. Ik ben gek op spijkerbroeken van GAP voor de meiden, en shirtjes heb ik van Tommy maar ook van zeeman, h&m, dat maakt me niet zoveel uit. Maar spijkerbroekjes alleen van GAP. Rompers alleen van hema
Ik weet nog niets over hoe het eruit gaat zien na het wassen want mijn kindje is nog niet geboren, maar ik heb eigenlijk alleen nog maar Zeeman, Hema, Wibra, H&M en V&D. Wel 3 iets duurdere shirtjes gekocht op de 9 maandenbeurs van Billy en Lilly, maar die waren ook onder de 10 euro. Ik vind het super leuk om op zoek te gaan naar koopjes en veel voor weinig te kopen, dus geen merken hier.
Dasty is geweldig Overal goed voor Maar qua kleding. Tja, ik koop voor mezelf wat ik leuk vind. Ik bestel voornamelijk online en kies uit op wat ik leuk vind en of het dan C&A of esprit is, zal me werkelijk een worst wezen. Ik heb wel bepaalde ideeën over de prijs. Een simpel truitje van 50,- mogen ze mooi houden, maar een goede winterjas van 100,- of meer denk ik wel over na. Ik kijk dus met name waar ik het voor nodig heb en hoevaak ik het ga gebruiken. Voor mijn zoontje koop ik het meest bij de wibra en hema. Die hebben naar mijn mening een leuke keuze aan jongenskleding en kwalitatief blijft het ook vrij goed, ook na het wassen en na veelvuldig knoeien en spelen. De H&M heeft voor kruipende kindjes vrij ongemakkelijke kleding (zoals broeken met loshangende bretels e.d.), dus daar koop ik alleen voor de 'mooi'. Outfit (smoking) voor zijn verjaardag bijvoorbeeld. Verder ben ik weg van de kleding van name-it. Als ik toevallig in die winkel kom, dan haal ik daar altijd wel wat weg. Die kleding rekt net wat meer mee, wat handig is met aankleden. Bovendien is het gewoon superstoere kleding! Ook koop ik met regelmaat bij de prenetal en de V&D (Friendz, love it!). Zara, Z8 e.d. vind ik weer net iets in een hogere prijsklasse zitten, dus daar zal ik minder vaak wat voor mijn zoon kopen. Hij knoeit heel veel, speelt de hele dag op de grond, dus waarom zou ik daar dan veel geld aan uitgeven? Maar als je dat wel doet, dan heb ik daar ook geen mening over, lekker doen, zou ik zeggen.
Ik koop nooit merk kleding, had er zelf vroeger ook echt niks mee. Vind het ook helemaal niet nodig! Heb gisteren nog bij de primark ontzettend leuke dingen gekocht. Twee stoere broeken, een shirtje, een spijkerblouse, een sweatshirt, 3 hemden, 4 paar sokken en 3 boxers, was 45 euro kwijt en mn zoontje ziet er mega stoer uit. Hier kan ik echt heel blij van worden. Ik wil hem ook bijbrengen dat het leven niet om erbij horen of merkkleding gaat, maar dat je bij h&m, hema c&a ed ook leuke dingen kan kopen en er toch leuk uitzien. Maar iemand die het wel koopt kan ik ook begrijpen, je moet gewoon lekker zelf doen wat je wil en wat je je kan veroorloven!
Ik koop overal en nergens de eerste 3 maandjes vooral v&d (nijntje en petitbateau voot de maatjes 44/46 en 50) noppies, prenatal, feetje, esprit, mexx, blablabla en name it en dit met name om de pasvorm had een mini babytje. Daarna voornamelijk Zara,noppies,just small, benetton bfc en Mexx. Heb ook wat van mc Gregor, tommy hilfiger en burberry. Heb absoluut geen groot budget (zw uitkering) maar let op de uitverkoop, ga soms naar outlets of fabrieks verkoop en mijn schoonzus en broer kopen vooral dure merken voor mijn zoontje (krijgt heel vaak kadootjes). Krijg ook veel van mijn schoonzus van haar zoontje en die draagt alleen burberry, armani en tommy. En tja ze kunnen t betalen dus waarom ook niet. Ik koop flink vooruit omdat bv vestjes en longsleeves altijd aan kunnen, dus betaal zelden de volle prijs. Maat 80 en 86 staan al klaar en tzt kan ik spulletjes bijkopen zonder dat het een inslag doet op mijn portemonee Slaappakjes, pyama's, joggingbroekjes en basic shirts koop ik bij de zeeman, wibra, h&m, c&a enz.
Dat ligt aan de leeftijd. Als ze nog de leeftijd hebben dat kleding maar 1 seizoen meegaat, dan ga ik echt niet veel aan uitgeven. Dan is er ook helemaal geen reden om superkwaliteit te kopen. Ik koop hoogstens iets van merkkleding als het sterk afgeprijsd is. Dus ja, dan vind ik inderdaad zonde van het geld ja. En al dat gedoe over kwaliteit, wees dan gewoon eerlijk dat je het mooier/ leuker vind. Het enige waar ik wat meer aan uitgeef is de winterjas. Maar die probeer ik dan het jaar ervoor in de uitverkoop te kopen. En dat lukt meestal ook wel.