goedkope of dure kleding voor je kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik ben daar nooit zo mee bezig.. Vind het natuurlijk wel leuk als ze er leuk uitzien maar kijk meer naar de kledingstukken dan het merkje wat er aan hangt.
    Ik koop eigenlijk vooral bij de C&A, H&M, Wibra en Zeeman, soms HEMA (maar echt goedkoop vind ik de HEMA ook niet trouwens..) en wel eens op MP een kledingpakket. Daar zit dan soms wat merk tussen. Of ik koop online iets.. Next Direct vind ik ook heel erg leuk!

2. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    Ik koop van alles wat van zeeman tot vingino, gewoon wat ik mooi vind en merk in de sale tot een bepaald bedrag!
    Heb een dochtertje die kruipt en die gaat zo door die mooie leggings van z8 en mim pi heen, ik baalde als een stekker...
    Dus koop ik gewoon 1 in die kleur bij de zeeman bij.
    Vind het nu wel erg duur worden hoor dat mim pi en vingino slaat elk seizoen 5 tot 10 euro per kledingstuk op.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind dat hele Vingino geen bal aan:):)
    Lees dat er echt veel zijn die dat kopen, maar ik vind het eerlijk gezegd nou niet spectaculair ofzo

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    ik ook niet hoor. toevallig heeft mn zoon vandaag een gekregen vingino sweater aan. best een leuke trui maar gewoon grijs met een capuchon en dan op de voorkant vingino. hij had net zo goed van de h&m kunnen zijn en dan ipv vingino zeeman ofzo... echt niks aparts die trui. waarschijnlijk issie wel reteduur geweest. nou vind het allemaal best. hij kwam net onder het zand en modder naar binnen gekuierd. ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou inderdaad! Ik zie vaak het verschil ook niet hoor..;)
    zoonlief heeft hier een 2ehands vingino jack. Dat ding word net zo snel vies als elke andere jas en als hij valt in deze jas zit er net zo goed een gat in als wanneer hij zou vallen met z'n C&A jas..

Ik vind het Absurd wat voor bedragen er voor sommige merken worden betaald.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah heerlijk toch die heeft lekker buiten gespeelt:D

Ik wil trouwens niemand afkraken hoor die Vingino koopt, want ik hou bijv heel veel van Hilfiger (ben ik al jaren gek van) en dat vinden anderen misschien weer niet mooi.
    Maar ook dat koop ik alleen in de uitverkoop...

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb het dan ook niet over nu mijn kind jaren dezelfde kleding te laten dragen. Maar ik ken mensen die kleding kopen wat hun kind lang aan kan. Bijv. een jas iets te groot kopen en dan 2 jaar laten dragen.
    En misschien is JAREN ook wel overdreven idd. Sorry hoor;) Was meer bedoeld als 'bij wijze van spreken'.

En nee mijn mening verandert niet. Maar als je mijn beginpost goed gelezen hebt was ik alleen benieuwd naar andere meningen.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier vaak H&M, Zeeman, Wibra, Takko, Prenatal en merkdingen niet om het merk maar voor de leuk en dan graag in de opruiming. En ik vind de kwaliteit ook wisselend hoor. Hier heeft nr. 2 toch nog dingen aan van haar zus die daar vandaan komen en die er prima uit zien. Absoluut niet verwassen en de opdruk bijvoorbeeld nog helemaal mooi. Ik loop dagelijks langs het schoolplein en zie dan een en al merk. Maak me soms wel eens zorgen over straks want ik wil absoluut niet meedoen met het zien en gezien worden. Ik krijg veel complimenten dat ze er leuk uit zien en van de zomer was dat met een jasje van de Wibra waar de opmerkingen over bleven komen.
    Wel grappig; ik mocht van mijn buurvrouw wat kleertjes uitzoeken voor mijn oudste en waarvan in veel geen kaartje meer in zat, maar in de merkkleding zat alles wel. Dat interesseert me echt geen lor dat een ander dat ziet!

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Ik vind het zelfs lelijk als een kind een jas oid aan heeft met enorme letters Vingino op zijn of haar rug.

10. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Wat ik bijzonder vind om te lezen is dat veel mensen hier merkkleding 'onzin' vinden maar het dan wel tweedehands of in de uitverkoop nemen.
    Dan vind je het toch geen 'onzin'? Dan vind je het eigenlijk toch hartstikke leuk maar kan je het gewoon niet betalen of?

11. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Of... je vind het gewoon het vele geld niet waard.
    zoals ik. En heel veel anderen in dit topic.

12. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    En ik.... we kunnen het prima betalen maar ik pijns er niet over om dure kleding te kopen. Wel als het leuk is afgeprijsd.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Lol dat viel mij ook al op.
    Ik koop heel af en toe merk als t niet in de sale is. Het ligt er maar net aan of ik iets leuks tegen kom. Ik heb ook maar 1 kind en wij kunnen het ons veroorloven.

Ik let er zelf totaal niet op wat kindjes op school aan hebben.

14. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Nee oke dan heb je het geld er niet voor over; maar leuk vinden jullie het wel! Okee :)

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik vind merkkleding geen onzin, want het is vaak betere kwaliteit en valt mooier. Maar het is het volle bedrag betalen wat ik onzin vind...
    En van dat geld (want betalen kunnen we het wel) ga ik liever leuke dingen doen met m'n kids of wat luxer boodschappen doen dan merkkleding kopen...

16. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Oh ja ik heb bij Vögele hele leuke spijkerbroeken gekocht toevallig in de uitverkoop. Die blijven mooi na het wassen. Uit die van C&A verdwijnt langzaam toch de kleur.... Mijn doel is om mijn meisjes er leuk uit te laten zien en dat lukt prima!

17. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Eh ja, net zo leuk als een shirtje van de wibra bijvoorbeeld. :)

18. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0

Dit dus

ik koop ook enkel merkkledij maar dan wel 2de hands. mijn kledij is nog steeds bijna allemaal nieuw...ik koop ze steeds van dezelfde vrouw. ik koop alle merkkledij zoals tommy hilfiger, petit filou, ralph lauren, converse, gaastra, river woods, mexx, puma, nike,...en dat voor 3 euro stuk!!!

enkel body's koop ik van zeeman de witte zodat die in de bleek kunnen :D

trouwens merkkledij valt beter en is veel betere kwaliteit. 100x wassen en drogen en nog steeds goed. Kledij van zeeman, wibra, zara en h&m verliezen steeds hun kleur en/of vorm.

19. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Achja iemand moet t nieuw kopen, wil het ook tweedehands te koop zijn! :)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja leuk vind ik t zeker! Ik shop graag veel voor weinig:D
    Ik kijk vaak bij kleertjes.com in de sale en dan vind ik veel merkdingen voor weinig heeerlijk.
    Maar wat ik al eerder zei, vooral voor school koop ik veel broeken bij Wibra of h&m meestal voor een tientje ofzo.

Deel Deze Pagina