ik koop van alles en nog wat, van zeeman tot ralph lauren en ook tweede hands qua schoenen ben ik wel een pietleut , die wil ik echt goed hebben. veder koop ik gewoon wat ik leuk vind
Dit filmpje is trouwens een goed voorbeeld. Mensen denken snel dat als iets op de catwalk komt dat het van de grote merken komt, dan is het ineens goed en geweldig en wauw, maar zodra blijkt dat het de Zeeman is dan is het ineens niet meer zo geweldig en wauw Zeeman guerrilla stunt op Amsterdam Fashion Week (full story) - YouTube
Ik kan oprecht van mezelf zeggen dat ik niet neerkijk op kinderen en ouders die geen merkkleding dragen. Wij gaan met gezinnen om die het niet kunnen betalen en gezinnen die het er niet voor over hebben. Ze zijn me allemaal even dierbaar als goeie vrienden.
Zeg ook niet dat jij dat wel doet maar weet wel zeker dat er mensen zijn ( ook hier op zp ) die neerkijken op mensen die hun kids zeeman, wibra, primark of wat dan ook kleding aan doen.
kan het me haast niet voorstellen maar weet idd dat dat helaas wel gebeurd. pff alsof er wat mis mee is
hier trouwens laatst weer een jurkje besteld bij z8 maar ziet er nu al niet meer uit, ben echt niet meer te spreken over dat merk. en dan vragen ze nog bijna 30 euro voor een jurkje ook. grrr mim pi vind ik trouwens wel helemaal geweldig , ik heb daar 1x van een setje nieuw gekocht dat kostte me toen 75 euro, tegenwoordig koop ik het of tweedehands of in een outlet ..
tja een gat vallen in een dure spijkerbroek gaat net zo makkelijk als in een hema of h&m broek... Maar over het algemeen ervaar ik wel dat sommige merkkleding wel langer mee gaat dan sommige niet merkkleding. Maar aangezien ze dingen meestal toch maar kort aan kan verslijt ze zelden haar kleding ech ook de h&m en de zeeman en hema kleding niet. Daar komt bij mij dan ook het meeste vandaan. En in de uitverkoop koop ik wel eens wat duurdere merken. Maar vind het verschil in kwaliteit het verschil in prijs vaak niet waard. (ook niet voor mezelf trouwens .. ben dol op skinny broeken van de HEMA )
Hier een mengelmoesje van non-merk en wat goedkopere merkkleding (name-it, mexx, z8, Vingino). Ik moet eerlijk zeggen dat de merkkleding vaak wel mooier blijft (maar doe ik eerlijk gezegd ook niet in de droger). Bij H&M, zeeman, wibra moet ik altijd goed opletten of het wel goed geknipt is en de mouwtjes wel even breed/lang zijn.
Haha ik heb ze ook zien hangen inderdaad Ze heeft wel een paar shirtjes van dit leuke merk Cakewalk (?) heeft ze ook wat van, ook heel mooi. Maar op de 1 of andere manier slaag ik voor mijn dochter altijd ontzettend goed bij de Hema. Zit goed, ziet er leuk uit + de kwaliteit is meer dan prima.
hahah, ik had later nog zitten googlen over in de buurt een outlet was die het verkocht maar helaas... toen nog op mp gekeken maar alleen maar te grote maten. ik ga gewoon alvast sparen voor de volgende winter
Hier veel hoog segment; en ja ik zie het verschil van kwaliteit er zeer zeker wel vanaf. Maar niet enkel kwaliteit hoor. Vind het leuk dat het exclusief is... Ik heb mijn zoon nog nooit iets zien dragen wat een ander kindje in zijn klas ook aan heeft of heeft gehad! Gaaf vind ik dat kan oprecht zeggen dat het mijn hobby wel is!
Wat ontzettend verdrietig dat iemand jou dat gevoel heeft gegeven! Het zegt meer over hun dan over jou. Ook al hecht ik veel waarde aan merkkleding ik voed mijn kinderen op met de boodschap dat het om iemands innerlijk gaat. Het plaatje zegt lang niet alles!
Hier bijna alleen merkkleding. Ik vind het vele malen mooier en unieker. Ik houd niet zo van 'gewoontjes' maar wil dat ze er echt leuk uitziet. In MIJN ogen lukt dat beter met de (in dit geval dus merk) kleding. Bij mij gaat het qua wassen enzo ook echt langer mee. Ik ben sowieso gezond shopverslaafd dus ik houd ervan
Ik koop liever meerdere keren een hele shitload aan kleding voor wat minder dan dat ik eens in de zoveel tijd een behoorlijk bedrag uitgeef voor een paar merk setjes.