Voor de Bosch.. Blokker in Utrecht is vandaag dicht... Shit! Online ergens en dan morgen levering? Morgen kom ik niet in winkel nl..
Zijn maar weinig webwinkels waar je op zondag bestelt en maandag levert. En sinds kort bezorgt de PostNL niet meer op maandag dacht ik? Action heeft goedkope dacht ik, maar heb je nu niets aan. In uiterste noodgevallen wilde ik mijn stofzuigerzak nog wel eens legen en opnieuw gebruiken! Nu 1 zonder zak, heel fijn! Scheelt ook veel geld
Stofzuigerzak leeghalen deed ik ook wel eens als ik geen zakken meer had. Nu heb ik een dyson dus ik heb geen zakken meer nodig
ah misschien v&d heeft ze niet en hema ook iet denk ik. maar leeg die zak gewoon even een keer en haal van de week nieuwe
Bij bazar kosten :1,69 Je merk op schrijven nummer alle merken hebben ze . Net toevallig voor iemand de Bosch siemens op gehaald. Zitten 5 zakken + filter in .
Volgens mij hebben veel supermarkten stofzuigerzakken merkloos waar dan op staat voor welke type stofzuigers ze geschikt zijn. Heb ze zeker bij AH gezien.
Bunchy@ Al gelukt nieuwe zaken te vinden? action kun je ook nog proberen kosten ook niet veel 2 euro of minder .