Ik ben op zoek naar een leuk vakantiepark voor de mei vakantie anders dan Landal of CP. Geen Oostappen Is Roompot tegenwoordig te doen?
Wat wil je doen op het park? Wil je een plaza? Kinderclub? wij gaan naar roompot resort arcen met een strandje. Veel huisjes die erg prive gelegen zijn en stacaravans rondom dat strandje. Erg leuk daar. maar een paalhuisje op camping de paal is ook super leuk! En de animatie ja daar mega!
Wij waren begin oktober in Roompot beach resort en dat is in elk geval geen aanrader. Heeeeeel erg vies huisje. Van andere mensen later gehoord dat Roompot daar wel om bekend staat blijkbaar...
Ik weet dat nog van “vroeger” vandaar inderdaad ook mijn vraag. De Katjeskelder vond ik bijv geen succes
Oh ja goede vraag! Kinderen van 4 en 7 en dan 7 maanden. Iets van een speelplaats of paradijs en een zwembad is fijn.
Ik denk idd de Leistert, daar heb ik ook voor gekeken. Uiteindelijk was dat even te ver weg voor ons voor een weekendje weg maar het zag er leuk uit!
Safari resort Beekse bergen vonden wij ook geweldig! Zijn iedere dag in het park geweest en 2x in speelland. Zwembad stelde wel weinig voor helaas maar wij hadden prachtig weer dus hebben het niet echt gemist. Wij hadden een huisje aan de leeuwen. En vooral wanneer ze gevoerd werden keken de kinderen hun ogen uit.
De twee bruggen in Winterswijk. Leuk zwembad (binnen en buiten) Veel speelplezier buiten (speeltuinen, midgetgolf) Fijn restaurant, supermarkt, snack corner bij het zwembad en er is een bowlingbaan...
Wij zijn vorige week bij Europarcs Limburg geweest. Mooi modern huisje en leuke activiteiten voor de kids!
Wij gaan in maart naar park Aquadelya van Roompot. Ervaring van familieleden is dat het een leuk park was zo'n 10 jaar geleden dus hoop dat het nog steeds zo is!
Klopt en niet te vergelijken met de Katjeskelder. Liederholt is ook erg leuk, maar echt meer een camping dan een park.
Wij waren hier afgelopen zomer en ik herken dit helemaal niet, wij zaten in een chalet met 3 slaapkamers en ons huisje was prima schoon.
Schatberg sevenum is ook leuk deels landal deels eigen camping met verhuur van vacansoleil roan etc binnen en buitenzwemmen mattelplay en portal voor de deur Voor alle leeftijden!