Mijn vriend Is bij een oude vriend op bezoek geweest, daar was zijn ex ook, voor zover je het een ex kan noemen, ze hebben 13 jaar geleden heel kort wat gehad. die vertelde hem doodleuk dat zij zwanger van hem was?! en dat het al vroeg was misgegaan. Hij zei er wel van geschrokken te zijn maar ach het was toch mis gegaan dus waar maakte ik me druk om. Ik voelde me zo rot! Voelde als een steen in mijn maag, werd er misselijk van. Hij kon zich nog wel herinneren dat ze toen overtijd was maar ze was toen alsnog ongesteld geworden.. en ze hadden het zonder condoom gedaan.. Ze vroegen hem of hij mee op stap ging, hij wou wel, maar toen ik dit verhaal hoorde heb ik er een stokje voor gestoken. ik ben normaal helemaal niet moeilijk, laat hem helemaal vrij, maar door dit verhaal kon ik hem niet laten gaan. En nu heeft ie haar op fb en reageert op dr foto's, moet ook kunnen, ik ben geen jaloers type en wil het graag van me af zetten maar het lukt me niet, voel weer die blok in mn maag als ik zie dat hij gereageerd op dr heeft.
Ik begrijp dat je dr mee zit, maar je moet ook maar zo denken.... hij is nu met jou en heeft samen met jou kinderen! Dat was toen, voor jou tijd.
klopt hoor, het is voor mijn tijd dus.. waarom is dat gevoel dan zo sterk k wil ervan af! daarom d8 ik ff hier neerzetten miss helpt dat als iemand anders dit bericht had geplaatst had ik vast ook een reactie neergezet van waar maak je je druk om, das al zo lang geleden. maar als je het zelf bent is het toch net ff anders
Oef, ik snap echt wel dat het ff rauw op je dak valt....ook al is het 13 jaar geleden! Een andere vrouw is toch zwanger geweest van jouw man, ik denk dat je (en je man) dat ff moet laten bezinken en verwerken.
Idd denk dat je dit even moet verwerken, al was het 30 jaar geleden. Ik zou, denk ik, ook wel, even moeten slikken als ik dit over mijn man zou horen. Misschien dat je toch ook wel iets gevoeliger op reageert doordat je nog niet zo heel lang geleden nog een kleintje hebt gekregen? Zou wel er met je vriend over praten dat je je zo voelt, zonder verwijten! Sterkte en knuffel!
Nou ik begrijp je wel, is ze nu vrijgezel? Ze wilde ook met hem op stap en hij wilde dat ook, ik weet niet hoe je vriend is natuurlijk. Ik laat mijn vriend heel erg vrij maar met een ex vind ik lastig, ik sta zelfs niet voor mijzelf in met mijn ex (bij wijze van) omdat het zo vertrouwd is. Als je goed uit elkaar bent gegaan is er toch nog altijd een klik.
Ik snap wel dat het even schrikken is! Gelukkig is het 13 jaar geleden geweest en niet recent. Heeft hij altijd al contact gehad met zijn in de afgelopen 13 jaar, anders snap ik niet direct waarom hij weer contact wil hebben als jij je hier niet goed bij voelt.
ze hebben nooit meer contact gehad, dit was de 1e keer weer, en binnen een half uur verteld ze dat ze zwanger van hem was
Aan de andere kant, waarom heeft ze toen nooit gezegd dat ze zwanger was, misschien is het niet eens waar en was ze alleen wat later ongesteld geworden. Hij had het anders toch wel geweten als het zo zou zijn, beetje raar dat ze dat nu zegt.
Precies!! ik vraag me ook af of het wel echt zo is, of dat het aandacht zoeken is en wat voor nut heeft het om het nu nog even te vertellen. je hebt diegene jaren niet gezien en dan vertel je het binnen een half uur.. je krijgt een beeld van zo iemand in je hoofd he, heb een foto gezien van dr en dat beeld past ook nog precies!
Ik denk dat dit even moet slijten. Ik hoop het ten minste voor je. Ik vind het trouwens wel raar, dat zij het toen niet heeft verteld, maar nu ineens wel. Ik zou me dus afvragen of ze geen andere bedoelingen heeft... Ik zou dát eens met je vriend bespreken.
Sorry mischien dat ik al teveel mee heb gemaakt maar begrijp je rot gevoel heel goed. Ik zou er dan ook met je man over praten en vertellen hoe rot jij je erbij voelt. Waarom opeens contact na 13jaar? Ze is pas vrijgezel,vertelt binnen een half uur dat ze zwanger was van em en wil met em uit.Nou dank je de koek koek,weg met dat mens!