Hallo, Gister had ik om 12u een posi ovu test ( bovenste test ) Om 8 uur was de nege ( middelste ) En nu weer zo goed als posi( onderste) Wat moet ik hier nou mee? Ik heb gsteravond flink geklust en verlies nu veel cervixslijm
geen idee waarom dat is, aan je temp te zien is je ei nog niet gesprongen dus ik zou zeggen, klussen!
Ik vind de onderste en bovenste test eigenlijk nog niet super positief! Hij is pas positief als de teststreep even donker of donkerder is. Ze zijn bij jou nog lichter dan te controlestreep.. Dus nog even doortesten?!
Ik zou ook nog even doortesten. Vind het geen super-positieve testen. Zeg maar twijfelgeval. Over een echte positieve test kun je niet twijfelen. Tenminste bij mij dan...
Om u verder te helpen en te laten zien dat dit geheel normaal kan zijn ahv mijn foto's : Bekijk bijlage 104706 dus uw eisprong zal nog moeten komen dan pas zal de ovutest knallen zoals de mijne erna deed. Ook komt het voor dat ze soms niet zo knallen maar wel eisprong aangeven in een aantal gevallen. Succes!
heb je de test van zwanger en kids en van sensi test tegelijk gadaan om het verschil te zien? ik gebruik nu ook de sensitest voor het eerst en ik zie bij jou dat zwanger en kids een duiselijker lijn laat zien als de sensi test..klopt dat? heb je ook een duidelijke positest van sensitest?