Wanneer beginnen met testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Channie32, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal. Ben hier nieuw op het forum. Hoop jullie mij een beetje kunnen helpen. Ben alvanaf december bezig om zwanger te worden en dacht het wel snel zou lukken omdat mijn andere 2 zwangerschappen ook snel gelukt zijn. Nu ga ik maar met de ovutesten beginnen maar snap gewoon niet hoe je uitrekend wanneer je moet beginnen ermee en hoeveel dagen achter elkaar je de testen moet gebruiken. Juli was ik de 22 ste ongi augustus ook september de 26ste en oktober zit ik nog steeds op te wachten lastigggg. En neem aan je eerst ongesteld moet worden voordat de volgende eisprong komt. Nou alvast bedankt voor het helpen doeggg

2. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even met je mee, ga deze cyclus ook beginnen met ovu-testjes :)
    Succes met zwanger worden!

3. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Op de site van sensitest staat een calculator die uitrekent wanneer je kunt beginnen met ovulatietesten en vanaf wanneer je met welke zwangerschapstest kunt testen! Hopelijk heb je daar wat aan! Groetjes susanne

4. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ik heb hier ook nog niet zoveel ervaring mee maar wilde wel even de volgende tip geven:
    als je een regelmatige cyclus moet het wel na te gaan zijn wanneer je je ei kunt verwachten.

je zult dus idd eerst moeten wachten op je menstruatie en het ligt er ook aan hoe lang je cyclus is.. bij de meeste vrouwen vind de ovulatie plaats rond dag 10 tot 16 bij een normale cyclus van rond de 28 dagen..

5. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Oké dankjewel helemaal stabiel het hier nog niet echt verspringt elke maand met 4 dagen ofzo nu dus al 8 eerst maar wachten tot ik ongi word sucses meiden

6. onzeker23

onzeker23 Lid

3 nov 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje, ik gebruik de nuvaring als anticonceptie. nou had ik deze 20 oktober in moeten brengen maar door een tel fout heb ik m pas 25 oktober in gebracht. Nu heb ik in die 5 dagen wel meerdere malen onveilige sex gehad. Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik heb een opgeblazen gevoel/ opgezette buik. raar gevoel in mn buik, ik weet niet of ik het misselijk kan noemen. veel last van hoofdpijn en ben erg moe. HELP!!! zou het zo kunnen zijn dat ik zwanger ben? en wanneer kan ik gaan testen. Is die test wel betrouwbaar als ik de nuvaring nog in heb?? Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Deel Deze Pagina