Mijn oudste 2 zijn morgen jarig. Ik moet de trakaties nog maken, dochtertje wil graag op spiesjes trakteren, ik dacht zelf aan spiesjes met kaas, worst, komkommer en een snoeptomaatje. Nu vraag ik mij af of ik dat vanavond al klaar kan maken en als ik het dan goed afdek of het morgen nog lekker is? Iemand dit al eens gedaan? In de ochtend hebben we altijd maar weinig tijd, dus het zou fijn als ik het dan grotendeels klaar zou hebben. Man is er ook niet momenteel, dus vind het al druk genoeg om 3 kids op tijd klaar te hebben voor school.
Als je het dan goed afdekt.en in de koelkast zet kan dat wel. Doen wij met verjaardagen ook wel eens.
Dat gaat niet lukken, moet nog aan het werk. In de avond dus alles klaarmaken en in de ochtend nog de kaas erop, dat moet wel lukken. Droogt de komkommer niet uit denken jullie? Dek het goed af natuurlijk.
Die komkommer kan prima als je het afdekt. Ik zou wel de blokjes kaas snijden, in een apart bakje bewaren en alleen die morgenochtend onderaan het prikkertje doen.
Ik ga vanavond ook alles snijden voor de "toverstokken" die dochter morgen gaat trakteren. Bovenop een ster van worst, vandaar toverstok. Morgen alleen nog alles aan een stok prikken is de planning. Ze wilde trouwens gewone (jonge) kaas, komijnenkaas, komkommer en worst. Zat lijkt me voor de kleuters, naast hun normale tussendoortje