Ik weet niet of jullie buiten zijn geweest en of het overal zo lekker was als in het zalige brabant?? Maar toen ik buiten liep vanmiddag had ik echt het voorjaar al in mn hoofd. In de zon was het 17 graden en die scheen ook volop. Wat een heerlijk weer.
nou dat gevoel had ik ook vandaag... het ruikt ook naar het voorjaar buiten... was echt heerlijk weer! zal het? of krijgen we weer sneeuw en vriesweer....
Ja, ik heb ook al het voorjaar in mijn bol! Het zonnetje scheen heerlijk en ik hoorde de vogeltjes ook alweer fluiten... Heb vannachtend trouwens nog gedroomd dat er alweer knoppen in de bomen zaten... kun je nagaan hoe ik verlang naar het voorjaar
hier ook! vandaag man en zoon in de tuin gewerkt en ik met dochter en hond een mega wandeling gemaakt,heb zin om alle ramen open te gooien,dekbedden naar buiten,bbq aan!!! IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!!!!!jiehoe!!!!!!!!!!!
Ik ben ook erg positief ingesteld Dochter liep vandaag met een roze knip van een bloem in haar haar.. kon het niet laten haha.
Ik krijg altijd zo'n drang om buiten te zijn hè,bij het zien van de zon Heb afgelopen vrijdag bij mijn vaste klant al voor 't eerst de buitenboel gezeemd,het kon makkelijk nu
Ik vond het ook heerlijk vandaag! Lekker zonder jas naar buiten, Eva ook, die wilde ook geen jas aan en Lisa lekker eens zonder jas in de maxicosi. Heerlijk, laat het voorjaar maar komen!
Ik had hetzelfde vandaag vooral toen ik opstond zo'n lekker zonnetje. Ik zei al tegen mijn man oh wat verlang ik naar de zomer als ik dat zonnetje zie. Maar helaas gaat het geloof ik volgende week weer vriezen
Heerlijk dat zonnetje inderdaad! Louise en papa hebben samen heerlijk gefietst en ik ben steeds actiever in huis met opruimen/schoonmaken ed. Ik heb gisteren ook 2 bossen Hyacinten gekocht dus overal in de woonkamer ruik ik nu de lente
Ook hier de lente in de bol. Hoop dan ook niet dat ik straks teleurgesteld wordt met nachtvorst enzo. Heb alle ramen weer tegen elkaar open gahad en zelf lekker de hele ochtend buiten geweest. HEERLIJK! Helaas vanmiddag visite, anders was ik de hele dag buiten geweest. Van de week ook maar eens een bak vullen met voorjaarbolletjes voor binnen. Narcissen, blauwe druifjes, hyacinten. Kom maar op!
Hi hi, ja het is wel erg inderdaad. Het kan nog wel tot eind maart sneeuwen. Oja in april 2008 sneeuwde het met pasen