marktplaats: thuis ophalen eng??

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Even gewoon interesse hoe jullie hierover denken??
    Ben weer bezig met een en ander op mp te zetten en toen dacht ik aan een gesprekje laatst op een verjaardag. Daar zei iemand dat die nooit iets liet ophalen, maar alleen maar deed verzenden. Omdat ze bang was dat mensen dan slechte bedoelingen hadden en binnen wilden kijken om te zien wat er te halen valt.
    Ik heb dat zelf eigenlijk nooit zo bekeken. En ik heb bv een wieg te koop, die kan ik echt niet verzenden:D

Hoe denken jullie daarover??

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik hou er ook niet zo van, maar laat de keuze wel altijd aan de koper. Als ze het dan willen ophalen, zorg ik wel dat dat op een tijdstip is dat mn man ook thuis is, gewoon voor de zekerheid ;)

3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    daar denk ik niet bij na ik zorg dat zoiezo alles in de gang staat en als ze aan de deur staan gewoon bij de deur afhandelen tenzij het om iets heeel groots of heel veel spullen gaat laat ik ze binnen maar dan ben ik nooit alleen!

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja ik vind het ook niet prettig. Ik vind het sowieso niet fijn als er vreemde mensen binnen komen.
    Maar goed ik verkoop wel.
    Ik heb gisteren toevallig mijn iphone 4 verkocht, maar ik zorg dan wel dat mijn man thuis is.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Eng, nee, wel een beetje mee oppassen. Kleine dingen verstuur ik standaard. Maar zoals nu vorige week onze oude koelkast verkocht en vandaag komt er iemand voor onze airco, die kun je moeilijk opsturen ;). Ik laat ze altijd komen als mijn man er ook is. En ja zeker weten doe je het nooit maar dan word je wereld wel erg klein als je niemand meer kan binnenlaten...

6. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    een tijd afspreken en ze niet verder laten als de gang of voordeur. dat doe ik meestal. leg het spul dan klaar bij de voordeur. en als mijn man thuis is mogen ze wel verder komen.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik hou er eerlijk gezegd ook niet zo van. Scheelt misschien dat ik ook alleen met kind ben. Meeste handel ik bij de deur af. Maar pas werd er een kast gehaald door een man en die moest toch echt naar binnen. Kneep hem wel hoor. Nou schrikt mn blaffebde herder achter het hekje gelukkig ook wel af..
    Maar liever verstuur ik het. Meeste kan verstuurd worden. Vorig jaar nog een wandelwagen verstuurd.

8. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik zorg er altijd voor dat mijn vriend ook thuis is, en zelf iets ophalen doen we samen of mijn vriend haalt het op.

9. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ik heb er geen problemen mee, handel t meestal bij de voordeur af :)

andere dingen halen ze idd op als mijn man er is..

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik durf het niet.. :)

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb helaas nooit dingen om te verkopen :D
    Maar ik zou dan inderdaad gewoon zorgen dat mijn vriend thuis is.

12. kvinna

kvinna Niet meer actief

Heb ik eigenlijk nooit bij stilgestaan, mensen mogen rustig binnenkomen en ik cross ook het land door om dingen op te halen.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik laat liever niks ophalen. Ben alleen met m'n kind en vind het maar eng.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm mja ik maak me niet zo'n zorgen om dat ze kunnen zien wat voor spullen we hebben.
    Meeste wat hier staat heeft geen diefstalwaarde.

Ik vind alleen de mensen vaak eng... Je weet nooit wie je in huis haalt en meest van de tijd zijn het van die slecht Nederlands sprekende heren.
    Laatste paar keer tot mijn grote genoegen verkocht aan dames.
    Minder eng.. En toch van m'n spulletjes af.
    E de laatste 2 heren die hier waren... Waren ook gewoon nette huisvaders kennelijk. Ze kwamen beiden iets halen voor hun dochter :)

Verder zorg ik dat manlief thuis is... Hij blijft meestal gewoon boven hoor.. Maar als er wat is hoort hij het natuurlijk wel.

15. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik heb een motorshop aan huis, dus ik krijg veeel grote harige mannen over de vloer :D :D (maar ook hele knappe gelukkig haha) Dus nee, ik ben niet bang voor een koper via mp :)

16. Blays

Blays Niet meer actief

Nooit eigenlijk bij stil gestaan haha handel veel gewoon bij de deur af!

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mn vriend verkoopt soms wat dus ik ben nooit alleen als iemand iets komt halen.
    Kleine dingen laten we in de gang zien.

18. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hebben jullie een schuur of garage? Wij zetten het dan daar in en dan hoeven ze m'n huis niet in.

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik stuur ook liever op. Je haalt vreemde in je huis, en ze kunnen idd even rond kijken wat er nog meer te halen valt.

Stel he, je hebt iets verkocht, en ze hebben het gehaald.
    Ze kijken bij je andere advertentie's en zien dat je nog iets hebt wat ze graag willen hebben, bellen je op en vragen kan ik het vanavond op halen? Nee dan ben ik niet thuis

En dan denken hun dan haal ik het zelf wel op hahaha wat een fantasie heb ik he ;)

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Alsof grote harige mannen enger zijn da kleine kalende mannetjes... :D

Hier vooral goede ervaringen met langharig motortuig :)
    Natuurlijk zitten daar ook idioten tussen.. Maar niet perse meer dan bij andere "groeperingen”.

Deel Deze Pagina